Fernando Alonso Rajongói Weboldala!!
Fernando Alonso Rajongói Weboldala!!
F1 a világ
 
Szióka, Alonso üdvözöl ;)
Hello, Ritus.
Ha akarsz, változtass nevet.
 
 
Menü
 
Fernando Alonso ÉS TI
 
Mozgásban I.
 
<***ZENÉK***
 
<***VIDEÓK***
 
SZAVAZZATOK MOST !!
Még van pár hét hátra a következő futamig, addig is egy kis közvélemény!
Sikeresebb lesz-e Alonso a McLarennel? / az Ő nyilatkozatát a híreknél találátok

igen, tovább fejlődik
nem, a Renaultnál kellett volna maradnia
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Szezonok
 
Rólam:)
 
! !
 
Ha mindent láttál, ide is látogass el...
 
Csak hogy tudd...
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Legyen ez a kezdőlapod!
Legyen ez a kezdõlapod
 

2004

2004 : Melbourne

Melbourne

§ritus§  2004.10.20. 16:31

1. Michael Schumacher, Ferrari 2. Rubens Barrichello, Ferrari 3. FERNANDO ALONSO, Renault

Az év első versenye leginkább a felkészülési időszak munkájának első visszaigazolását van hivatva biztosítani a csapatok számára, s egyben némi előrejelzés a kialakulóban levő erőviszonyokról. Nyugodtan elmondható, hogy a tesztidőszakban mindenki kitett magáért. A nagyok közül a BMW-Williams teljesen új konstrukciós megoldással állt ki, a McLaren Mercedes pedig a tavalyi MP4/18-al megkezdett irányvonalat követte. Ezek a kísérletek a tesztelések bizonyos szakaszaiban hozni is látszottak az eredményeket, később azonban a McLaren pl. megbízhatósági problémákkal küszködött, s mára már egyre nyilvánvalóbb, hogy a motorjuk teljesítménye sem kielégítő. A Ferrari nem folyamodott látványos változtatásokhoz, inkább a hagyományos konstrukción végzett finomhangolásokat. A feltörekvő csapatok közül a BAR és a Renault is ígéretes alakításokat mutatott a tesztidőszakban. Ez főként igaz a Bridgestone-ról Michelin gumikra váltó BAR-Hondára. Általános vélekedés szerint a Toyota kicsit sötét ló, nem lehet tudni, mi várható tőle. A Sauber az új "egy motor, egy hétvége" szabálynak köszönhetően hozzájutott egy majdnem teljes múlt évi Ferrarihoz, amelynek motorja az idei követelményekhez lett igazítva. Az úja szabállyal a Minardi is jól járt, amelynek vezető ülésében idén, első magyar forma1-es versenyzőként Baumgartner Zsolt foglalhat helyet. Talán az egyetlen csapat, akinek csak a hátránya erősödött a Jordan. Ilyen előzmények után jutottunk el a 2004-es év első szabadedzéséhez, március 5.-én pénteken.

Az első igazi megméretés, az időmérők eredménye:

Hely. Versenyző Csapat Idő Kör
1. M. Schumacher Ferrari 1:24.408 3
2. R. Barrichello Ferrari + 0.074 3
3. J-P. Montoya BMW-Williams + .590 3
4. J. Button BAR Honda + 0.590 3
5. F. Alonso Renault + 1.291 3
6. M. Webber Jaguar Cosworth + 1.397 3
7. T. Sato BAR Honda + 1.443 3
8. R. Schumacher BMW-Williams + .517 3
9. J. Trulli Renault + 1.882 3
10. K. Raikkönen McLaren Mercedes + 1.889 3
11. F. Massa Sauber Petronas + 2.657 3
12. D. Coulthard McLaren Mercedes + 2.886 3
13. C. Da Matta Toyota + 3.415 3
14. G. Fisichella Sauber Petronas + 3.437 3
15. N. Heidfeld Jordan Cosworth + 3.770 3
16. G. Pantano Jordan Cosworth + 5.732 3
17. Z. Baumgartner Minardi Cosworth + 6.273 3
18. O. Panis Toyota - 3
19. C. Klien Jaguar Cosworth - 3
20. G. Bruni Minardi Cosworth - 3

Rajt

A rajtot nagyon jól kapta el a két Ferrari és a két Renault. M. Schumacher és Barrichello rögtön elhúzott. Alonso megpróbált kibújni Montoya mögül, aki elsőre visszeverte a támadást, kicsit a fűre kényszerítve Alonsot, de aztán az első kanyarba elfékezve magát már Ő sodródott ki, s ezzel több pozíciót vesztett. Pár kanyarral később az M. Schumacher, Barrichello, Alonso,Button, Trulli, R. Schumacher, Montoya, Webber, Sato, Coulthard volt az első tíz sorrendje.

1. kör Bár Kimi megelőzte Massat, ezzel nem került sokkal előkelőbb helyre. A kör végén az első nyolc sorrendje: MS, RB, FA, JB, JT, RS, JPM, MW. Baumgartner az utolsó, 20. helyen autózik
2. kör Az egyetlen esemény, hogy JPM megelőzi csapattársát RS-t.
3. kör A sorrend nem változik. Alonso már 3, a mögötte autózó Button már 6 mp-cel van MS mögött.
4. kör Nincs semmi változás az elejében.
5. kör Továbbra sincs változás az élen, csak a távolságok növekednek. Alonso már 5, Button már közel 10 mp lemaradásban. Webber, a nyolcadik már 15 mp-re MS-től. A kör eseménye, hogy Fisico kezdi gyötörni Heidfeldet.
6. kör MS Alonsoéknak körönként kb 1 mp-et ad, de pl Webber már 2-őt is kap. Tovább folytatódik a harc, GF és NH között. NH még tarja a pozicióját. A 13 da Matta már fél percre van ...
7. kör Barrichello gyorsabb kört megy, mint MS pólja. Más nem történt.
8. kör Továbbra sem történik semmi különös. Mert az, hogy Massa elkezdte támadni Raikkonent, nem meglepetés már. Elkezdődnek a kerékcserék. Elsőnek Fisichella tért be a boxba.
9. kör 9. A kör végén Massa megelőzi Raikkonent. Látványosan gyorsabb a Sauber-Ferrari a McLarennél.
10. kör Nem sokkal Massa előzése után Raikkonen McLarenje megadta magát. Valószínűleg a váltó nem bírta tovább. Sokan gondolták, hogy a két Ferrari azért olyan gyors, mert kevés üzemanyaggal vágtak neki a versenynek. Erre Montoya cáfolt rá, aki a nagyok közül elsőnek ment ki tankolni.
11. kör Barrichello is tankol. Valamint Alonso és Button is. RB a kijáratnél majdnem RS elé jön vissza, azonban Ralf keményen tartotta a helyét.
12. kör 12. MS is meglátogatja boxot.. Kicsit később Ralf és Trulli is megjelenik a kerékcserén. Ralfnak sikerült gyorsabban, így Jarno elé került. Az első nyolc sorrendje: MS, RB, MW, FA, DC, JB, RS és FM. Webber, Coulthard és Massa még nem volt kerékcserén.
13. kör Webber is belátogat a boxba. Így Trulli visszakerül a nyolcba.
14. kör Massa próbálja előzni Panist, azonban elfékezi magát és megnézi a fű tapadását. Nem az igazi ...
15. kör DC is tankol.
16. kör Zsolt autója megadja magát. Ralf kezdi gyötörni Buttont. A sorrnd: MS, RB, FA, JB, RS, JT, JPM, MW. Sato is megnézi a füvet. Schumacher és Barrilchello között stabilan, már hosszú körök óta 2 mp körüli a különbség.
17. kör MS, RB, FA, JB, RS, JT, JPM, MW az első nyolc sorrendje. A két Ferrarival csak Alonso tudja tartani valamennyire a lépést. Button már több mint 26 mp-re van a vezető Schumachertől.
18. kör MS lekörözi a 16 helyen autózó ifjú osztrákot, Klien-t. Miközben Ralf az egyik Williamsszel már egy ideje Buttont üldözi, Montoya is megérkezik Trulli mögé.
19. kör Massa megforog az egyik kanyarban, de szerencsésen megússza az eseményt és még pozíciót sem veszít. Az első nyolc sorrendje továbbra sem véltozik.
20. kör Továbbra sincs változás az élen. Alonso 10, de Button már több mint 31 mp-re van MS-től. A nyolcadik Webber meg már 40-re.
21. kör JPM kezdi nézegetni az előzési lehetőséget, de Trulli még tartja magát.
22. kör Panist csak az körözi le, aki éppen arra jár. Nagyon gyenge ma a Toyota. Hogy egy kicsit a többiekről is legyen szó ... A kilencediktől a sorrend a következő: DC, Sato, Massa, Heidfeld, da Matta, Fisichella, Klien, Pantano, Panis, Bruni. Eddig csak Raikkonen és Baumgartner esett ki.
23. kör Montoya még mindig nem bír el Trullival. A célegyenesben látszik, hogy a bivalyerősnek tartott BMW motor semmit nem tud hozni a Renault korszerűtlennek mondott motorján. A Renault-val Trulli simán tartja a lépést Montoya Williamsével. Lassan Webber azért kezd mögéjük érni.
24. kör Miközben Alonso az egyik Renault-val a boxba látogat, JPM próbálkozásait végül siker koronázza, és megelőzi Trulli Renault-ját. Alonso Button és Ralf Schumacher közé jön vissza. Az első nyolc sorrnedje tehát MS, RB, JB, FA, RS, JPM, JT, MW.
25. kör Sato senkitől nem zavartatva újra megtekinti a füvet.
26. kör A sorrend nem változott az első nyolcban. Hátrébb annyi történt, hogy Panishoz hasonlóan da Matta is kezd lassulni és már Klien is megelőzte.
27. kör Button és Montoya is a boxban. A sorrend: MS, RB, FA, RS, JT, MW, JB, JPM. Ám Webber sem bírja tovább, Ő is kereket cserél.
28. kör RS is a boxban.
29. kör Az első Ferrari, Barrichello is a boxban. Michael Schumacher megfutja a leggyorsabb kört. Ideje 1’24”125 mp, ami 3 mp-cel jobb Raikkonen tavalyi idejénél!!! Ilyen gyorsan ezen a pályán még soha senki nem ment végig!
30. kör MS is kereket cserél. És simán RB elé jön vissza. Miközben az eleje befejezte a második kerékcserét – kivéve DC-t – a sorrend a következő lett: MS, RB, FA, RS, JB, JPM, JT, DC.
31. kör Webber autója sem bírta tovább. Ez azonban az első nyolc sorrendjét most nem befolyásolta. Az egyetlen esemény, hogy a szokásoktól eltérően a Ferrari boxban senki nem aludt el...
32. kör Nem történt semmi.
33. kör Fisichella és Heidfeld megint egymásra talált. Szoros vívásban sikerült Fisicónak előznie, miközben a két autó egy kicsit talán össze is ért.
34. kör Az élen továbbra sincs semmi változás, ha csak az nem, hogy Alonso is egyre jobban kezd leszakadni.
35. kör Montoya most már Buttont kezdi szorongatni.
36. kör Miközben JPM és JB szépen vonatoznak egy mp-en belül egymástól, DC megejti második és egyben utolsó kerékcseréjét.
37. kör Akárcsak Nyugaton, a helyzet itt az élen is változatlan. Csak Montoya gyötri egyre erőszakosabban Buttont.
38. kör Nincs semmi változás.
39. kör Montoya nem bírja tovább és nagyon erőszakosan, a mondhatni kedvenc helyén, megelőzi Buttont, akinek kissé a fűre is ki kell mennie. Hmmmm... A sorrend tehát kicsit változott. MS, RB, FA, RS, JPM, JB, JT, DC.
40. kör Barrichello és Alonso között a különbség már majdnem 22 mp. Miközben Ralf már több mint 31 mp-re van Alonsotól. Lassan Michael És Rubens között is 16 mp-re nőtt a különbség. DC már megkapta a körét és rövidesen Trulli is erre a sorsra jut valószínűleg. A kör végén Alonso is letudja utolsó kerékcseréjét. Előnyére Ralffal szemben mi sem jellemzőbb, hogy simán a saját eddigi helyére jön vissza.
41. kör Massa is meglátogatja a füvet. Korábban már egyszer már megforgott, azaz nem minden esemény nélkül zajlott az élete. Trulli is megkapta a kört Schumachertől.
42. kör Nincs változás.
43. kör Button is a boxban.
44. kör Barrichello is a boxban és várják Montoyat is.
45. kör Michael is a boxban. És szinte vele egy időben Montoya is. Csak éppen MS egy körrel előrébb tart. Ráadásul JPM JH kereke rakoncátlankodik is, így majdnem a boxban kapja meg a körét Montoya.
46. kör Ralf Schumacher is letudja utolsó kerékcseréjét. Miután az elejében mindenki befejezte a cseréket, a következő sorrend állt össze: MS, RB, FA, RS, JPM, JB, JT, DC. Közben Heidfeld a boxban kicsit elüti a szerelőit, s ez akkora sokk lehetett neki és az autónak, hogy miután elhagyta a boxutcát, mindjárt félre is állt és befelyezte a versenyt. A kocsi kuplugja felmondta a szolgálatot. Vele egyidőben a pálya egy másik pontján megadta magát egy Ferrari-motor. Massa állt félre a Sauberral. Montoya, aki az ötödik helyen megy 1.20.823-ra van MS-től, aki folyamatosa 1.25 körüli időket megy. Azaz, alig négy másodpercre van Montoya a lekörözéstől. Mögötte Button is már körhátrányban van. Már Barrichello is 21 mp-re van Michaeltől.
47. kör Unalmas körözés.
48. kör Szintén.
49. kör Most Montoya nézelődik egyet a füvön.
50. kör MS kezd visszavenni. Már 5 mp-re van Montoya mögött.
51. kör MS most egy másodperccel megint közelebb ment JPM-hoz. Sato BAR-jan hátsó terelőszárnya kezdi elhagyni magát.
52. kör MS újabb egy másodperccel közelebb került JPM lekörözéséhez.
53. kör RB már 24, FA pedig 53 mp-re van MS mögött.
54. kör MS látványosan visszavett a tempóból. Egy kör alatt 2 mp-cel volt lassabb JPM-nál.
55. kör MS visszaadta a kört Buttonnak.
56. kör MS tovább lassul.
57. kör RB már csak 14 mp-re, míg Alonso csak 40-re van MS mögött.
58. kör Michael Schumacher megnyeri a versenyt. Mögötte Barrichello, Alonso, Ralf Schumacher, Montoya, Button, Trulli, Coulthard a pontszerző helyeken

A futam eredménye:
Hely. Versenyző Istálló Motor Idő Körök
1. M. Schumacher Ferrari Ferrari 01:24:15 58
2. R. Barrichello Ferrari Ferrari 01:24:28 58
3. F. Alonso Renault Renault 01:24:49 58
4. R. Schumacher Williams BMW 01:25:15 58
5. J-P. Montoya Williams BMW 01:25:23 58
6. J. Button BAR Honda 01:25:25 58
7. J. Trulli Toyota Toyota 01:25:40 57
8. D. Coulthard McLaren Mercedes 01:25:40 57
9. T. Sato BAR Honda 01:25:40 57
10. G. Fisichella Sauber Petronas 01:25:40 57
11. C. Klien Jaguar Cosworth 01:27:05 56
12. C. Da Matta Toyota Toyota 01:27:05 56
13. O. Panis Toyota Toyota 01:27:05 56
14. G. Pantano Jordan Cosworth 01:27:05 55
15. F. Massa Sauber Petronas 00:00:00 45
16. N. Heidfeld Jordan Cosworth 00:00:00 45
17. G. Bruni Minardi Cosworth 00:00:00 43
18. M. Webber Jaguar Cosworth 00:00:00 31
19. Zs. Baumgartner Minardi Cosworth 00:00:00 15
20. K. Raikkonen McLaren Mercedes 00:00:00 10

 
Azért,h mindig képben legyetek!
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Oviedo
 
Boldog névnapot!
 

CHAT (közkívánatra:)

Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Pilóták 2006.
  1. !F. ALONSO          28 p.
  2. G. Fisichella           14p.
  3. K. Räikkönen        14 p.
  4. J. Button                 11 p.
  5. M. Schumacher     11 p.
  6. J. P. Montoya            9 p.
  7. R. Schumacher        7 p.
  8. N. Heidfeld                5 p.
  9. J. Villeneuve            5 p.
  10. F. Massa                    4 p.
  11. M. Webber                3 p.
  12. N. Rosberg               2 p.
  13. R. Barrichello         2 p.
  14. C. Klien                    1 p.
  15. D. Coulthard            1 p.
  16. S.  Speed                   0 p.
 
Konstruktörök 2006.
  1. !!RENAULT   42 p.!!
  2. Mclaren          23 p.
  3. Ferrari            15 p.
  4. Honda            13 p.
  5. BMW               10 p.
  6. Toyota              7 p.
  7. Williams           5 p.
  8. Red Bull            2 p.
 
Mozgásban II.
 
!SZAVAZZATOK!
Szavazás
Ki lesz a világbajnok 2006-ban?

F. Alonso
K. Räikkönen
M. Schumacher
N. Rosberg
J. P. Montoya
J. Button
más
 
Autogram-címek

Renault F1 France 1-15
Avenne Du Président Kennedy
91177 Viry-Chátillon France


Renault Formula Ltd
Whiteways Technical Centre
Enstone,Chipping Norton
Oxon OX 7 4 EE England

 
Nano vagy Jarno?! ;) ...Ez itt a kérdés, válasszatok...
 
Linkek (gportal-on)
 
Ennyien jártatok itt
Indulás: 2004-10-19
 
Áttűnési effekt

DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">

 
Egérkövető
 
Köszi, hogy benéztél!
HEAD>
 
Színes
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak