Fernando Alonso Rajongói Weboldala!!
Fernando Alonso Rajongói Weboldala!!
F1 a világ
 
Szióka, Alonso üdvözöl ;)
Hello, Ritus.
Ha akarsz, változtass nevet.
 
 
Menü
 
Fernando Alonso ÉS TI
 
Mozgásban I.
 
<***ZENÉK***
 
<***VIDEÓK***
 
SZAVAZZATOK MOST !!
Még van pár hét hátra a következő futamig, addig is egy kis közvélemény!
Sikeresebb lesz-e Alonso a McLarennel? / az Ő nyilatkozatát a híreknél találátok

igen, tovább fejlődik
nem, a Renaultnál kellett volna maradnia
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Szezonok
 
Rólam:)
 
! !
 
Ha mindent láttál, ide is látogass el...
 
Csak hogy tudd...
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Legyen ez a kezdőlapod!
Legyen ez a kezdõlapod
 

2004

2004 : Sepang

Sepang

§ritus§  2004.10.20. 16:35

1. Michael Schumacher, Ferrari 2. Juan Pablo Montoya, Williams 3. Jenson Button, BAR

Malaysiában 1999-ben rendezték az első F1 versenyt.

A pálya 5542 méter hosszú, 15 kanyar nehezíti a versenyzők dolgát és a leghosszabb egyenes 927,5 méteres..
A versenyen elért körrekordot jelenleg Montoya tartja 1:38,049 perces idővel, amit még 2002-ben futott és ami vélhetően idén megdől majd.


Az első időmérő edzés végeredménye:

Hely. Versenyző Csapat Idő Kör
1. F. Alonso Renault 1.33.193 3
2. J. Trulli Renault 1.33.264 3
3. K. Raikkönen McLaren Mercedes 1.33.452 3
4. M. Schumacher Ferrari 1.33.865 3
5. M. Webber Jaguar Cosworth 1.34.016 3
6. R. Barrichello Ferrari 1.34.132 3
7. D. Coulthard McLaren Mercedes 1.34.321 3
8. J. Button BAR Honda 1.34.528 3
9. R. Schumacher BMW-Williams 1.34.777 3
10. G. Fisichella Sauber Petronas 1.34.877 3
11. J-P. Montoya BMW-Williams 1.34.941 3
12. T. Sato BAR Honda 1.34.971 3
13. F. Massa Sauber Petronas 1.35.132 3
14. O. Panis Toyota 1.35.247 3
15. C. Klien Jaguar Cosworth 1.35.618 3
16. C. Da Matta Toyota 1.35.684 3
17. N. Heidfeld Jordan Cosworth 1.36.769 3
18. G. Bruni Minardi Cosworth 1.38.729 3
19. Z. Baumgartner Minardi Cosworth 1.39.805 3
20. G. Pantano Jordan Cosworth - -

A második időmérő vége így a rajtsorrend vasárnap:

Hely. Versenyző Csapat Idő Kör
1. M. Schumacher Ferrari 1.33.074 3
2. M.Webber Jaguar Cosworth 1.33.715 3
3. R. Barrichello Ferrari 1.33.756 3
4. J-P. Montoya BMW-Williams 1.34.054 3
5. K. Raikkönen McLaren Mercedes 1.34.164 3
6. J. Button BAR Honda 1.34.221 3
7. R. Schumacher BMW-Williams 1.34.235 3
8. J. Trulli Renault 1.34.413 3
9. D. Coulthard McLaren Mercedes 1.34.602 3
10. C. Da Matta Toyota 1.34.917 3
11. F. Massa Sauber Petronas 1.35.039 3
12. G. Fisichella Sauber Petronas 1.35.061 3
13. O. Panis Toyota 1.35.617 3
14. N. Heidfeld Jordan Cosworth 1.36.569 3
15. C. Klien Jaguar Cosworth 1.38.158 3
16. G. Bruni Minardi Cosworth 1.38.577 3
17. Z. Baumgartner Minardi Cosworth 1.39.272 3
18. G. Pantano Jordan Cosworth 1.39.902 3
19. F. Alonso Renault - -
20. T. Sato BAR Honda - -

1. kör A rajtot MW /vagy a Jaguar?/ nagyon elrontotta és visszaesett a 13-14 helyre. Alonso viszont eszméletlenül ment át a fél mezőnyön. A kör végén a sorrend: MS, RB, JPM, KR, JT, JB, DC, RS, MW, FA, TS, FM, NH, CdM, CK, GF, GB, GP, BZS, OP.
2. kör Sok apró harcot láthattunk, de egy lényegeset is, talán az egész versenyre befolyással, JPM a kicsit megcsúszó RB mellett, simán elmegy, ahogy KR is otthagyta a brazilt. Az eső egy kicsit csöpögni kezd, ezért JPM még MS-nek is a közelébe ért, de csak tiszavirág életű volt ez a közeledés. A McLaren boxban felkészültek egy esetleges gumicserére. A kör végén az első nyolc sorrendje: MS, JPM, KR, RB, JB, JT, DC, RS. Az első körhöz képest csak RB esett vissza két helyet.
3. kör JT és JB vív egy komolyat. Élmény, ahogy oda-vissza előzték egymást. MW és RS is nagyot harcolnak, aminek eredményeként RS kicsit a fűre kényszerült. A kör végén a célegyenesben FA és MW is nagy csatát folytat egymással, MW egy kicsit a falra kényszerítette FA-t, ám a végén FA csak megelőzi MW-t. A sorrend: MS, JPM, KR, RB, JB, JT, DC, FA, MW, RS.
4. kör MW és RS megint egymásra talált. RS első szárny valószínűleg hozzáérhetett MW jobb hátsó kerekéhez, mert a következő kanyarban MW Jaguárján már az a kerék elengedte a levegőt.
5. kör Sato látogatta meg a kavicságyat, ám szerencsére viszza tudott jönni. Az elejénben a sorrend nem változott.
6. kör A sorrend továbbra sem változott. Hat kör alatt MS mintegy 4.3 mp-es előnyre tudott szert tenni JPM előtt, míg a nyolcadik Alonso kb 19 mp-re követte a vezető Ferrarit.
7. kör A középmezőnyben Heidfeld derekasan tartja a pozicióját a Toyoták, CK és GF előtt.
8. kör Az évadban először lehettünk tanúi, egy új szabálynak. MW egy korábbi akcióját a versenybírák olyannak ítélték, amit majd a verseny után elemezni kell, s esetleg büntetést kaphat érte. Talán a negyedik kör kezdetén, még a célegyenesben végrehajtott akcióját nem nézték jó szemmel /amikor Alonsot akarta kissé a falhoz paszírozni /?
9. kör Fisichella kezdte meg a kerékcseréket. /Korábban, defektje kapcsán már MW is kapott új gumikat és természetesen egy nem tervezett üzemanyagot is. Szegény embert az ág is húzza. MW a kerékcserénél gyorsan ment a boxutcában, ezért áthajtásos büntetést kapott./ MS az első, aki az elejéből kerékcserére vonul. Szinte vele együtt Coulthard, Alonso és Massa is cserél. A sorrend így: JPM, KR, RB, JB, JT, RS, MS, NH az első nyolc helyen.
10. kör A kör végén KR, RB, és JT és kimegy cserére. Legjobban Trullinak sikerül, aki a boxban megelőzi Barrichellot, így elméletben két helyet jött előre.
11. kör JPM, JB, RS, MS, KR, JT, RB, NH a sorrend, de az első három még nem cserélt kereket. A kör végén azonban ez már nem igaz, mert RS is kimegy a boxba.
12. kör JPM, miközben megadja az első kört BZS-nak, a kör végén szintén kimegy kerékcserére. Szintén kimegy Button is.
13. kör A kerékcseréről a pályára visszaérkező Button aranyos kis harcba keveredik Trullival. Egy-kétszer oda-vissza előzgették egymást, aminek a végén Trulli foglalt el jobb helyet. Gyönyörű volt. Miután már csak Sato nem volt kint új kerekekért és benzinért, a sorrend helyreállt: MS, JPM, KR, JT, JB, RB, TS, DC, FA és RS az első tíz.
14. kör Kicsit talán szorosabb a verseny, mint az előző futamon, a nyolcadik DC 21 mp-re van a vezető M. Schumachertől. Nyolc körrel korábban az akkor nyolcadik Alonso 19 mp-re volt. A verseny előtt talán titkos favoritnak is tekintett MW a defektnek és büntetésének /is/ köszönhetően megkapja a körét MS-tól.
15. kör Sato is kimegy a boxba, így Alonso feljön a nyolcadik helyre. Érdekes volt látni Alonsot. Két kör alatt feljött a nyolcadik helyre, közvetlenül DC mögé, azonban ott nagyon beragadt.
16. kör Eltérő taktika! Miközben Heidfeld már kétszer is volt tankolni, addig a szintén Jordanes Pantano még egyszer sem! KR nem hogy elszakadni nem tud, a közben egymással bajlódó JT-JB párostól, de még csökken is közöttük a távolság.
17. kör A középmezőnyben láthatunk kisebb csatákat. Pantano még mindig nem ment a boxba. Itt-ott egy kicsit csöpög az eső. Ilyenkor JPM kicsit megközelíti MS-t, de vélhetően csak MS biztonságosabb autózásának köszönhetően. A korábbi 6-7 mp-es előnyét 3-4 mp-re is „ledta”.
18. kör JT egyre jobban megközelíti KR-t.
19. kör Mint kiderült, neki már nagyon könnyű volt az autója, ki is ment a boxba.
20. kör A sorrend: MS, JPM, KR, JB, RB, DC, FA, RS. JT a kilencedik helyre jött vissza.
21. kör Nem történt semmi izgalmas.
22. kör Most sem.
23. kör FA végre megelőzi DC-t. Éppen húsz kör kellett neki ehhez.
24. kör FA és DC egyszerre jönnek ki kerékcserére. DC normális időt töltött a boxban, míg FA közel HAT mp-cel többet, ami azt sejtette, hogy esetleg ez lesz a utolsó cseréje.
25. kör A sorrend: MS, JPM, KR, JB, RB, RS, JT, FM.
26. kör KR is kimegy tankolni. MW pech sorozata egy kavicságyas kicsúszással fejeződött be.
27. kör MS is megejti második cseréjét. Közvetlenül utána JPM és JB is kimegy. Kijövet Button KR elé került. RB és RS még csak egyszer voltak kint. Így a sorrend jelenleg: RB, MS, JPM, RS, JB, KR, JT és DC.
28. kör Most már azért szétrázódott a mezőny. Az éppen élen álló RB és a nyolcadik DC között már kb 36 mp a különbség.
29. kör Megvan az első műszaki hiba miatti kieső, Ralf Schumacher személyében. A motorja adta meg magát. Miközben a boxban már várták a kerékcserére. RB kijön a boxba. FM szerint BZS feltartotta, s ezt mint láthattuk, némi kis kézmozdulatokkal adta BZS tudtára.
30. kör Bemutatót láthattunk MS vezetési stílusából. Nekem nagyon tetszett, hogy – egy kivétellel – a felfelé váltáskor 18350 és 18450 között váltott mindig. Nagyon precíz!
31. kör Nem történt semmi.
32. kör Baumgartnerre akkora hatással volt Massa mutogatása, hogy MS-t úgy engedte el, hogy még a fűre is kiment...
33. kör Megint egy „unalmas” kör.
34. kör NH autója kezdi megadni magát. Láthattuk és hallhattuk, hogy küszködött a váltóval.
35. kör Sokat elárul Czolner Gyula ismereteiről, hogy a „sokat elárul a Jordanről, hogy a sok sponzor helyen a 2004-et reklámozzák, hogy abban az évben vagyunk” mondat elhangozhatott. Igaz, senki nem helyesbített. A Jordan a Bahrain-i versenyt reklámozza, ami 204.04.04-én, azaz 04 04 04 időpontban lesz. Hmmm.
36. kör Sato is kimegy a második cserére a boxba.
37. kör NH feladja a versenyt. A vezető MS és a hetedik DC között stabilizálódott egyelőre a 35-36 mp-es különbség.
38. kör Láthattuk a fordulatszám csúcsot. JB egy alkalommal 19254-nél váltott!
39. kör A sorrend változatlan: MS, JPM, JB, KR, RB, JT, DC, FA. DC már harmadszor is kint volt, ám ezt nem láthattuk.
40. kör JPM is megejti harmadik cseréjét. JPM az ötödik helyre jön vissza. Jelenleg JB a második!
41. kör KR autója is megadta magát. Két versenyből másodszor... Idegállapotára jellemző lehet, hogy az egyébként Iceman-nek nevezett finn elég durván ellökte magától az Őt a veszélyes zónából elterelni szándékozó pályabírót.
42. kör Nem történik semmi, csak Massa rövidít egyet a pályán, a füvön keresztül.
43. kör RB nagyon ügyesen és szinte észrevétlenül tartja fel JPM-et. A korábbi 4-6 mp szépen felkúszik 9-10 mp-re.
44. kör Megint megrázta magát az eleje. MS és a most már hatodik DC között 45 mp lett e különbség. A nyolcadik Sato már perc felett van. A kör végén RB is kimegy utolsó kerékcseréjére.
45. kör Miután már mindenki túl van az erre a napra tervezett cseréken, a sorrend: MS, JPM, JB, RB, DC, FA, TS. FA és TS csak két kerékcserét végzett.
46. kör DC is kissé szélesre vett egy kanyart, de simán visszajött.
47. kör Panis kijön a boxutcába, de nem tudni miért. Nem volt tervezett kerékcsere, lett viszont sebesség túllépés. Ezért később egy áthajtásos büntetést kap. Minden esetre hevesen integetett a csapat vezetése felé, s nem igazán udvariasan!
48. kör Kis zavar a kommentátorok között Panis akciója kapcsán. Jól elvitatkoztak ezen.
49. kör RB is kicsit szélesre vett egy kanyar kijáratott. Megjelent a képernyőn OP áthajtásos büntetése. Ez újabb zavart keltett a kommentátorok között.
50. kör OP bejön a büntetésre ezzel aztán végkép őrületbe kergetve a műsorvezetőket ...
51. kör Kezdenek spórolni a fiúk. DC már percre került MS-től. GB is elhagyja a pályát, de Ő is simán visszajön.
52. kör MS már csak véletlenül pörgeti a motort 18000 fölé. A BAR csapatnál egyre nagyobb az izgalom. JB továbbra is harmadik és már csak 4 kör van hátra.
53. kör Fokozódik az izgalom a BAR csapatnál, mivel három körrel a vége előtt Sato motorja megadta magát.
54. kör Nem történik semmi különös.
55. kör Már csak egyetlen kör van hátra.
56. kör És vége. Michael Schumacher teljesen megérdemelten megnyeri a versenyt. Mögötte a sorrend nem változik: JPM, JB, RB, JT, DC, FA és Sato kiesésével Massa a pontszerző helyeken.

 

A futam eredményei:

Hely. Versenyző Istálló Motor Idő Körök
1. M. Schumacher Ferrari Ferrari 01:31:07 56
2. J-P. Montoya Williams BMW 01:31:12 56
3. J. Button BAR Honda 01:31:19 56
4. R. Barrichello Ferrari Ferrari 01:31:21 56
5. J. Trulli Toyota Toyota 01:31:44 56
6. D. Coulthard McLaren Mercedes 01:32:01 56
7. F. Alonso Renault Renault 01:32:15 56
8. F. Massa Sauber Petronas 00:00:00 55
9. C. Da Matta Toyota Toyota 00:00:00 55
10. C. Klien Jaguar Cosworth 00:00:00 55
11. G. Fisichella Sauber Petronas 00:00:00 55
12. O. Panis Toyota Toyota 00:00:00 55
13. G. Pantano Jordan Cosworth 00:00:00 54
14. G. Bruni Minardi Cosworth 00:00:00 53
15. T. Sato BAR Honda 00:00:00 52
16. Zs. Baumgartner Minardi Cosworth 00:00:00 52
17. K. Raikkonen McLaren Mercedes 00:00:00 40
18. N. Heidfeld Jordan Cosworth 00:00:00 34
19. R. Schumacher Williams BMW 00:00:00 27
20. M. Webber Jaguar Cosworth 00:00:00 23

 
Azért,h mindig képben legyetek!
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Oviedo
 
Boldog névnapot!
 

CHAT (közkívánatra:)

Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Pilóták 2006.
  1. !F. ALONSO          28 p.
  2. G. Fisichella           14p.
  3. K. Räikkönen        14 p.
  4. J. Button                 11 p.
  5. M. Schumacher     11 p.
  6. J. P. Montoya            9 p.
  7. R. Schumacher        7 p.
  8. N. Heidfeld                5 p.
  9. J. Villeneuve            5 p.
  10. F. Massa                    4 p.
  11. M. Webber                3 p.
  12. N. Rosberg               2 p.
  13. R. Barrichello         2 p.
  14. C. Klien                    1 p.
  15. D. Coulthard            1 p.
  16. S.  Speed                   0 p.
 
Konstruktörök 2006.
  1. !!RENAULT   42 p.!!
  2. Mclaren          23 p.
  3. Ferrari            15 p.
  4. Honda            13 p.
  5. BMW               10 p.
  6. Toyota              7 p.
  7. Williams           5 p.
  8. Red Bull            2 p.
 
Mozgásban II.
 
!SZAVAZZATOK!
Szavazás
Ki lesz a világbajnok 2006-ban?

F. Alonso
K. Räikkönen
M. Schumacher
N. Rosberg
J. P. Montoya
J. Button
más
 
Autogram-címek

Renault F1 France 1-15
Avenne Du Président Kennedy
91177 Viry-Chátillon France


Renault Formula Ltd
Whiteways Technical Centre
Enstone,Chipping Norton
Oxon OX 7 4 EE England

 
Nano vagy Jarno?! ;) ...Ez itt a kérdés, válasszatok...
 
Linkek (gportal-on)
 
Ennyien jártatok itt
Indulás: 2004-10-19
 
Áttűnési effekt

DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">

 
Egérkövető
 
Köszi, hogy benéztél!
HEAD>
 
Színes
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak