Fernando Alonso Rajongói Weboldala!!
Fernando Alonso Rajongói Weboldala!!
F1 a világ
 
Szióka, Alonso üdvözöl ;)
Hello, Ritus.
Ha akarsz, változtass nevet.
 
 
Menü
 
Fernando Alonso ÉS TI
 
Mozgásban I.
 
<***ZENÉK***
 
<***VIDEÓK***
 
SZAVAZZATOK MOST !!
Még van pár hét hátra a következő futamig, addig is egy kis közvélemény!
Sikeresebb lesz-e Alonso a McLarennel? / az Ő nyilatkozatát a híreknél találátok

igen, tovább fejlődik
nem, a Renaultnál kellett volna maradnia
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Szezonok
 
Rólam:)
 
! !
 
Ha mindent láttál, ide is látogass el...
 
Csak hogy tudd...
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Legyen ez a kezdőlapod!
Legyen ez a kezdõlapod
 

2004

2004 : Imola

Imola

§ritus§  2004.10.20. 16:49

1. Michael Schumacher, Ferrari 2. Jenson Button, BAR 3. Juan Pablo Montoya, Williams

A pálya leírása:

Pálya hossza: 4933 m
Kanyarok száma: 16
Ebből 10 bal és 6 jobb
Legnagyobb emelkedés: 7,81 %
Legnagyobb lejtés: 6,22 %
a Rajt egyenes hossza: 358 m

Az első időmérő edzés végeredménye:

Poz. Versenyző Csapat Motor G. Idő Diff. Kör
1. MONTOYA Williams BMW M 1.19.805 - 3
2. R.SCHUMACHER Williams BMW M 1.20.423 0.00.618 3
3. M. SCHUMACHER Ferrari B 1.20.440 0.00.635 3
4. COULTHARD McLaren Mercedes M 1.20.566 0.00.761 3
5. BUTTON BAR Honda M 1.20.632 0.00.827 3
6. FISICHELLA Sauber Petronas B 1.20.716 0.00.911 3
7. BARRICHELLO Ferrari B 1.20.927 0.01.122 3
8. SATO BAR Honda M 1.20.984 0.01.179 3
9. RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1.21.181 0.01.376 3
10. PANIS Toyota M 1.21.231 0.01.426 3
11. WEBBER Jaguar Cosworth M 1.21.458 0.01.653 3
12. TRULLI Renault M 1.21.669 0.01.864 3
13. DA MATTA Toyota M 1.21.737 0.01.932 3
14. ALONSO Renault M 1.21.799 0.01.994 3
15. MASSA Sauber Petronas B 1.22.154 0.02.349 3
16. KLIEN Jaguar Cosworth M 1.22.246 0.02.441 3
17. HEIDFELD Jordan Ford B 1.23.055 0.03.250 3
18. PANTANO Jordan Ford B 1.24.643 0.04.838 3
19. BRUNI Minardi Cosworth B 1.26.463 0.06.658 3
20. BAUMGARTNER Minardi Cosworth B 1.27.319 0.07.514 3

A második időmérő vége, így a rajtsorrend vasárnap:

Poz. Versenyző Csapat Motor G. Idő Diff. Kör
1. BUTTON BAR Honda M 1.19.753 - 3
2. M. SCHUMACHER Ferrari B 1.20.011 0.00.258 3
3. MONTOYA Williams BMW M 1.20.212 0.00.459 3
4. BARRICHELLO Ferrari B 1.20.451 0.00.698 3
5. R.SCHUMACHER Williams BMW M 1.20.538 0.00.785 3
6. ALONSO Renault M 1.20.895 0.01.142 3
7. SATO BAR Honda M 1.20.913 0.01.160 3
8. WEBBER Jaguar Cosworth M 1.20.921 0.01.168 3
9. TRULLI Renault M 1.21.034 0.01.281 3
10. DA MATTA Toyota M 1.21.087 0.01.334 3
11. COULTHARD McLaren Mercedes M 1.21.091 0.01.338 3
12. MASSA Sauber Petronas B 1.21.532 0.01.779 3
13. PANIS Toyota M 1.21.558 0.01.805 3
14. KLIEN Jaguar Cosworth M 1.21.949 0.02.196 3
15. PANTANO Jordan Ford B 1.23.352 0.03.599 3
16. HEIDFELD Jordan Ford B 1.23.488 0.03.735 3
17. BRUNI Minardi Cosworth B 1.26.899 0.07.146 3
18. BAUMGARTNER Minardi Cosworth B 1.46.299 0.26.546 3
19. FISICHELLA Sauber Petronas B - - 0
20. RAIKKONEN McLaren Mercedes M - - 1


A rajtrácsra mindenki felállt. KR és GF is, akik a szombati második időmérőn nem teljesítettek mért kört. Az első helyről, életében először JB indulhatott, a szombaton kicsit hibázó MS előtt. Mögöttük JPM, RB, RS, FA, TS és MW rajtolhatott.

1. kör A rajt nem mindenkinek sikerült fényesen. JB szépen eljött a pálya tisztább feléről, esélyt sem adva a porosabb oldalról induló MS-nek. Imola érdekessége, hogy nem mindjárt a rajt utáni kanyar a fontos, hanem csak az első sikán. Ezt egyedül DC nem élte túl egészségesen, miután a féktávon nekiment hátulról JT kerekének, aminek a McLaren első vezetőszárnya bánta kárát. És még szerencséje volt, hogy a kavicságy nem fogta meg. JPM folyamatosan támadta MS-t, s a Tosa kanyarban kívülről mellé is ment, azonban MS kellően kiszélesítette a kanyart, s így JPM a fűre és vissza MS mögé került. A kör végén a sorrend az első nyolc helyen: JB, MS, JPM, TS, RS, RB, JT és MW. KR öt helyet tudott előre jönni.
2. kör Annyi történt, hogy MS megkezdte JB üldözését és szemlátomást kezdett közeledni hozzá.
3. kör Semmi különös nem történt, ha csak azt nem tekintjük annak, hogy DC kicsit besokalt és kényszerből levágott pár fűszálat és egy kanyart.
4. kör Megy a vonat …
5. kör JB és MS között a különbség 1 mp-en belüli. A nyolcadik MW már 14 mp-re van. Hamar széthullott a mezőny.
6. kör Láthatóan fejlődött a McLaren. CK most nem tud KR mellé kerülni, csak tisztes távolból követi. Az első nyolc sorrendje változatlan.
7. kör Továbbra sincs változás az élen. A kilencediktől a sorrned: FA, CdM, FM, OP, GF, KR a sorrend. FM kezdi meg a kerékcseréket, GP meg a kieséseket GF megirigyelte DC fűnyírását.
8. kör JPM és MW is kereket cserél. JPM cseréjének végén érkezett MW a boxutcába, s kissé közel kerültek egymáshoz.
9. kör JB is kimegy a boxba. 9.7 mp alatt tankolnak neki. RS is kimegy és OP is. Aztán szép sorban majd mindenki.
10. kör MS nem megy még ki. Viszont TS és RB egyszerre mennek ki. RB 7.2, TS láthatóan kicsit több ideig maradt a boxban.
11. kör MS is kimegy, azaz két kört tudott menni tisztán és 1,9 mp-cel kevesebb időt, azaz csak 7.8 mp-et töltött kint. Mire visszajött már 6 mp körüli előnye volt JB-nal szemben.
12. kör JT is kimegy de visszajött a helyére. JT, RS, RB és FA szépen egymásra találtak. Kár, hogy mindez a 4-7 helyen.
13. kör Nem történt semmi.
14. kör Ebben a körben sem.
15. kör Egy vágóképen láthattuk amint sem Ross Brawn, sem Jean Todt nem kifejezetten boldog, gondolom RB lehetett az ok, mert MS biztos nem.
16. kör MS előnye már 10 mp JB-nal szemben. A nyolcadik TS már 34,7 mp-et kapott. A negyedik JT közben sikeresen elszakadt RS-től. A köztük lévő távolság pár kör alatt 3 mp-cel növekedett.
17. kör Egy kör alatt JB 1, de TS 3 mp-et kapott MS-től. Hatalmas újra a Ferrari és MS fölénye. NH kellemes piruette adott elő, ám vissza tudott jönni, nem kis szerencsével. Baumgartner Zsolt a csapattársa, a hazai pályát élvező Bruni elé került.
18. kör A távolságok tovább nőttek, más semmi.
19. kör TS-ra feljött GF és KR is. DC kerékcserén. Neki ez már a második, mert az orrcsere alkalmával az első körben is kapott benzint és új kerekeket is. GF is a boxban.
20. kör Semmi érdemleges. BZS 0,4-0,5 mp-cel gyorsabb GB-nál.
21. kör KR megejti első kerékcseréjét. És még mindig bírja a Mercedes motor.
22. kör 22 kör után JB hátránya 14, a nyolcadik TS-é 48 mp. No comment.
23. kör Palik Laci a közeli képen keveri össze CK-t és Jaguarjat GB Minardijával. Erre is csak azt lehet mondani: No comment. GB Minardija megadta magát.
24. kör Semmi.
25. kör Megkezdődik a második forduló a kerékcseréknél. Többek között JPM is kiment. MS lekörözi KR-t! Ja, DC már korábban megkapta ezt a kört. JB is kerékcserén és 8.4 mp-et tölt kint.
26. kör MS is kimegy, Ő 7.5 mp alatt tankol. Azaz láthatóan sokkal többet fogyaszt a Honda motor.
27. kör JT, RS, RB és FA továbbra is szépen vonatoznak. RS kiszáll a vonatból egy boxlátogatás erejeig. RS-rel együtt. RS éppen csak, hogy megtartja pozicoóját RB előtt.
28. kör Semmi.
29. kör MS lekörözi a két Toyotát. FA kerékcserén. Csak RB mögé, azaz eredeti helyére tud visszajönni.
30. kör JT is cserél és csak RS mögé, de RB elé tud visszajönni.
31. kör FA megérkezik közvetlenül RB mögé.
32. kör JB tartja a 14 mp körüli hátrányt, de TS már 58 mp-re van MS-től.
33. kör CdM egy áthajtásos büntetést kapott. Majd Ő is nyír egy kis füvet.
34. kör Semmi.
35. kör MS kicsit odalépett. JB 16.4 mp, TS már 1:03,5 perc hátrányban.
36. kör Semmi.
37. kör RB most egy kicsit tologatja JT-t.
38. kör JB már 18 mp-re.
39. kör JB m-r 19-re MS-től. JPM 37.6, RS 47.7, JT 50.7 mp-re. Azaz, RS 3 mp-re elszakadt JT-tól.
40. kör GF megejti második cseréjét.
41. kör DC is cserél. Majd KR is.
42. kör Semmi
43. kör TS a boxban. És JPM is, meg RB is.
44. kör JB is a boxban egy 8.2 mp-es tankolással, miközben MS és RB egymás mögött - igaz, kör különbséggel. RS is a boxban
45. kör MS is a boxban, 6.8 mp-ig. A három tankolás során JB autójába kb 5 mp-cel tankoltak tovább.
46. kör JT is a boxban és RB elé jön vissza az eredeti helyére. Már csak FA nem volt kint az elejéből.
47. kör Semmi.
48. kör FA is kerékcserén, 6 mp és JT elé jön vissza, azaz nem csak RB-t, hanem még JT-t is megelőzte a boxban.
49. kör Semmi.
50. kör FA támadta RS-t, aki nem akart engedni, amiből ütközés lett és RS kipördül, s ezzel visszaesett RB mögé. NH Jordanje megadta magát.
51. kör KR képtelen elszakadni GF Sauberjétől, akit CK követ tisztes távolból. FA is lekörözi DC-t.
52. kör Semmi.
53. kör Ebben sem történt semmi.
54. kör RB-nek talán szóltak, hogy autóverseny van, mert elkezdte támadgatni JT-t.
55. kör RB továbbra is csak támadgatja JT-t, de semmi komoly.
56. kör TS autója elfüstölt. Ezzel KR az idén első alkalommal pontszerző helyen.
57. kör Semmi.
58. kör Semmi.
59. kör RB továbbra is csak alibi támadásokat intéz JT ellen. FA viszont megérkezett JPM mögé, itt nagyobb harc várható, mint amit RB egész verseny alatt produkált.
60. kör JPM azonban nem gondolja, hogy Őt itt most meg kéne előzni, ezért Ő is egy kicsit odatesz.
61. kör Már csak egy kör.
62. kör MS hibátlan versenyzéssel megszerzi élete 74., az idei évben száz százalékos teljesítménnyel a negyedik futamgyőzelmét. JB lett a második, Őket JPM, FA, JT, RB, RS és KR követi a pontszerző helyeken.

 

A futam eredményei:

Hely. Versenyző Istálló Motor Idő Körök
1. M. Schumacher Ferrari Ferrari 01:26:20 62
2. J. Button BAR Honda 01:26:29 62
3. J-P. Montoya Williams BMW 01:26:41 62
4. F. Alonso Renault Renault 01:26:43 62
5. J. Trulli Toyota Toyota 01:26:56 62
6. R. Barrichello Ferrari Ferrari 01:26:56 62
7. R. Schumacher Williams BMW 01:27:15 62
8. K. Raikkonen McLaren Mercedes 00:00:00 61
9. G. Fisichella Sauber Petronas 00:00:00 61
10. F. Massa Sauber Petronas 00:00:00 61
11. O. Panis Toyota Toyota 00:00:00 61
12. D. Coulthard McLaren Mercedes 00:00:00 61
13. M. Webber Jaguar Cosworth 00:00:00 61
14. C. Klien Jaguar Cosworth 00:00:00 60
15. Zs. Baumgartner Minardi Cosworth 00:00:00 58
16. T. Sato BAR Honda 00:00:00 56
17. N. Heidfeld Jordan Cosworth 00:00:00 48
18. C. Da Matta Toyota Toyota 00:00:00 32
19. G. Bruni Minardi Cosworth 00:00:00 22
20. G. Pantano Jordan Cosworth 00:00:00 6

 
Azért,h mindig képben legyetek!
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Oviedo
 
Boldog névnapot!
 

CHAT (közkívánatra:)

Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Pilóták 2006.
  1. !F. ALONSO          28 p.
  2. G. Fisichella           14p.
  3. K. Räikkönen        14 p.
  4. J. Button                 11 p.
  5. M. Schumacher     11 p.
  6. J. P. Montoya            9 p.
  7. R. Schumacher        7 p.
  8. N. Heidfeld                5 p.
  9. J. Villeneuve            5 p.
  10. F. Massa                    4 p.
  11. M. Webber                3 p.
  12. N. Rosberg               2 p.
  13. R. Barrichello         2 p.
  14. C. Klien                    1 p.
  15. D. Coulthard            1 p.
  16. S.  Speed                   0 p.
 
Konstruktörök 2006.
  1. !!RENAULT   42 p.!!
  2. Mclaren          23 p.
  3. Ferrari            15 p.
  4. Honda            13 p.
  5. BMW               10 p.
  6. Toyota              7 p.
  7. Williams           5 p.
  8. Red Bull            2 p.
 
Mozgásban II.
 
!SZAVAZZATOK!
Szavazás
Ki lesz a világbajnok 2006-ban?

F. Alonso
K. Räikkönen
M. Schumacher
N. Rosberg
J. P. Montoya
J. Button
más
 
Autogram-címek

Renault F1 France 1-15
Avenne Du Président Kennedy
91177 Viry-Chátillon France


Renault Formula Ltd
Whiteways Technical Centre
Enstone,Chipping Norton
Oxon OX 7 4 EE England

 
Nano vagy Jarno?! ;) ...Ez itt a kérdés, válasszatok...
 
Linkek (gportal-on)
 
Ennyien jártatok itt
Indulás: 2004-10-19
 
Áttűnési effekt

DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">

 
Egérkövető
 
Köszi, hogy benéztél!
HEAD>
 
Színes
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak