Fernando Alonso Rajongói Weboldala!!
Fernando Alonso Rajongói Weboldala!!
F1 a világ
 
Szióka, Alonso üdvözöl ;)
Hello, Ritus.
Ha akarsz, változtass nevet.
 
 
Menü
 
Fernando Alonso ÉS TI
 
Mozgásban I.
 
<***ZENÉK***
 
<***VIDEÓK***
 
SZAVAZZATOK MOST !!
Még van pár hét hátra a következő futamig, addig is egy kis közvélemény!
Sikeresebb lesz-e Alonso a McLarennel? / az Ő nyilatkozatát a híreknél találátok

igen, tovább fejlődik
nem, a Renaultnál kellett volna maradnia
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Szezonok
 
Rólam:)
 
! !
 
Ha mindent láttál, ide is látogass el...
 
Csak hogy tudd...
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Legyen ez a kezdőlapod!
Legyen ez a kezdõlapod
 

2004

2004 : Monte- Carlo

Monte- Carlo

§ritus§  2004.10.20. 16:58

1. Jarno Trulli, Renault 2. Jenson Button, BAR 3. R. Barrichello, Ferrari

A pálya leírása:

Pálya hossza: 3340 m
Körök száma: 78
Kanyarok száma: 16
Ebből bal és jobb
Legnagyobb emelkedés: %
Legnagyobb lejtés: %
A Rajt egyenes hossza: m

Az első időmérő edzés
 

Poz.

Versenyző

Csapat

Motor

G.

Idő

Diff.

Kör

1.

R.SCHUMACHER

Williams

BMW

M

1'14"483

-

3

2.

RAIKKONEN

McLaren

Mercedes

M

1'14"659

0'00"176

3

3.

COULTHARD

McLaren

Mercedes

M

1'14"728

0'00"245

3

4.

BUTTON

BAR

Honda

M

1'14"799

0'00"316

3

5.

FISICHELLA

Sauber

Petronas

B

1'14"814

0'00"331

3

6.

ALONSO

Renault

Renault

M

1'14"816

0'00"333

3

7.

SATO

BAR

Honda

M

1'14"931

0'00"448

3

8.

TRULLI

Renault

Renault

M

1'14"993

0'00"510

3

9.

MONTOYA

Williams

BMW

M

1'15"029

0'00"546

3

10.

PANIS

Toyota

Toyota

M

1'15"125

0'00"642

3

11.

BARRICHELLO

Ferrari

Ferrari

B

1'15"329

0'00"846

3

12.

MASSA

Sauber

Petronas

B

1'15"436

0'00"953

3

13.

DA MATTA

Toyota

Toyota

M

1'15"738

0'01"255

3

14.

M.SCHUMACHER

Ferrari

Ferrari

B

1'15"927

0'01"444

3

15.

WEBBER

Jaguar

Cosworth

M

1'16"161

0'01"678

3

16.

KLIEN

Jaguar

Cosworth

M

1'16"379

0'01"896

3

17.

HEIDFELD

Jordan

Ford

B

1'16"914

0'02"431

3

18.

PANTANO

Jordan

Ford

B

1'17"674

0'03"191

3

19.

BAUMGARTNER

Minardi

Cosworth

B

1'20"468

0'05"985

3

20.

BRUNI

Minardi

Cosworth

B

1'20"740

0'06"257

3

 

A második időmérő edzés
 

Poz.

Versenyző

Csapat

Motor

G.

Idő

Diff.

Kör

1.

TRULLI

Renault

Renault

M

1'13"985

-

3

2.

R.SCHUMACHER

Williams

BMW

M

1'14"345

0'00"360

3

3.

BUTTON

BAR

Honda

M

1'14"396

0'00"411

3

4.

ALONSO

Renault

Renault

M

1'14"408

0'00"423

3

5.

M.SCHUMACHER

Ferrari

Ferrari

B

1'14"516

0'00"531

3

6.

RAIKKONEN

McLaren

Mercedes

M

1'14"592

0'00"607

3

7.

BARRICHELLO

Ferrari

Ferrari

B

1'14"716

0'00"731

3

8.

SATO

BAR

Honda

M

1'14"827

0'00"842

3

9.

COULTHARD

McLaren

Mercedes

M

1'14"951

0'00"966

3

10.

MONTOYA

Williams

BMW

M

1'15"039

0'01"054

3

11.

FISICHELLA

Sauber

Petronas

B

1'15"352

0'01"367

3

12.

WEBBER

Jaguar

Cosworth

M

1'15"725

0'01"740

3

13.

PANIS

Toyota

Toyota

M

1'15"859

0'01"874

3

14.

KLIEN

Jaguar

Cosworth

M

1'15"919

0'01"934

3

15.

DA

MATTA

Toyota

M

1'16"169

0'02"184

3

16.

MASSA

Sauber

Petronas

B

1'16"248

0'02"263

3

17.

HEIDFELD

Jordan

Ford

B

1'16"488

0'02"503

3

18.

PANTANO

Jordan

Ford

B

1'17"443

0'03"458

3

19.

BAUMGARTNER

Minardi

Cosworth

B

1'20"060

0'06"075

3

20.

BRUNI

Minardi

Cosworth

B

1'20"115

0'06"130

3

 

Bár Ralf Schumacher a második időmárő edzésen a 2. helyezést érte el, az autójában a szabadedzések ideje alatt történt motorcsere miatt csak tíz hellyel hátrébb állhatott fel a rajtrácsra. Érdekes megjegyezni azt is, hogy Webbernek az egész autóját kicserélték a motor kivételével, mégsem sújtottál ilyen büntetéssel.
A rajt érdekesnek igérkezett, mivel a mindenképpen favoritnak tekintendő MS csak a 4. helyről rajtolhatott. A felvezető kör rendben lement, de ahogy feláltak a fiúk a rajtrácsra OP hibát jelzett, ezért leállították a ceremóniát és új rajtot rendeltek el. 5 perc múlva jött a következő felvezető kör ami már rendben lement a rajttal együtt. A verseny azonban az eredeti 78 helyett már csak 77 körös lett. OP-t kitolták a boxutcába és onnét rajtolt el a mezőny után. A rajtott Sato fantasztikusan kapta el /vagy esetleg kiugrott?/ Minden esetre nagy meglepetés volt, hogy MS nem hogy előrébb nem tudott jönni a rajtnál, hanem TS és KR is megelőzte. Igaz, volt ebben egy kis pofozkodás is. TS-MS-KR között.
1. kör Kilen már az első körben, senkitől sem zavartatva összetörte a Jaguart, így az Ő versenyének máris vége lett. Az első kört JT, FA, JB, TS, KR, MS, RB, JPM, MW, GF, CDM, RS, FM, NH, GP sorrendben teljesítették.
2. kör TS motorja elkezdett füstölni, s ennek köszönhetően elég rendesen feltartotta a mögöttes versenyzőket. Két kör alatt már több mint 6 mp lett a hátránya a vezető JT-val szemben.
3. kör TS motorja megadta magát és ennek egy nagyon sűrű fehér füsttel adott nyomatékot. A közvetlenül mögötte haladók szerencsésnek mondhatták magukat, hogy sikerült egy balesetet elkerülni, de mindenki lelassított - egy GF kivételével, aki beletrafált DC autójába, s azon eldobbantva "tetővel" a szalagkorláton landolt. Ezzel DC versenyének is vége lett. Szerencsére GF sem sérült meg, pedig elég veszélyes volt az eset.
4. kör Bejött a SafetyCar.
5. kör SC
6. kör SC
7. kör Elengedik a mezőnyt. JPM azonnal megelőzte RB-t .
8. kör Némi meglepetés, hogy KR tartani tudja a lépést a többiekkel. Még csak véletlenül sem mondható, hogy feltartaná a mögötte haladó MS-t, sőt MS- JPM próbálja szorongatni.
9. kör A sorrend: JA, FA, JB, KR, MS, JPM, RB, MW
10. kör A sorrend változatlan.
11. kör MS már közel 7 mp-re Trullitól. Mindenki arra számít, hogy a két Renault viszonylag hamar kijön tankolni.
12. kör Vonat.
13. kör MW Jaguarja is megadta magát. JPM a boxban.
14. kör MS hátránya 7.7 mp. Pantano is feladja a versenyt.
15. kör MW Jaguarja is megadta magát. JPM a boxban.
16. kör A McLaren azonban még bírja és KR is az MS által gyakorolt nyomást.
17. kör JB a boxban.
18. kör Bruni versenyének is vége. KR a boxban.
19. kör RB a boxban. Előbb mint a Renault-k!
20. kör MS megkezdi a felzárkózást, egyre gyorsabb köröket autózva.
21. kör MS újabb leggyorsabb kört fut.
22. kör Minden szem MS-en, aki egyre gyorsul.
23. kör JT a boxban. Meddig lesz még kint MS?
24. kör FA is a boxban. MS most az első helyen!
25. kör Megdőltek az elméletek: MS is a boxban. Akik azt várták, hogy MS 4-5 körrel tovább marad kint a Renault-knál, most csalódniuk kellett.
26. kör Az első cserék annyi változást hoztak, hogy MS a 3.helyre jött fel, megelőzve JB-t.
27. kör JPM nem bír NH Jordanjével.
28. kör Küzdelmek a helyi pozíciókért
29. kör Raikkonen begurul a boxba és befejezi a versenyt.
30. kör Montoyának végre sikerül megelőznie Heidfeldet annak egy pillanatnyi megcsúszása után.
31. kör Sorrend: Trulli, Alonso, M. Schumacher, Button, Barrichello, Da Matta, Montoya, Heidfeld, Trulli lekörözi Massat, aki a célegyenesben engedi el.
32. kör Heidfeld a Mirabo kanyar előtt elengedi Trullit. Ezzel a 8. már le van körözve. Schumacher, aki Trullit és Alonsot üldözi, az alagútban nem tudja megelőzni Heidfeldet. Végül a célegyenesben sikerül ezt a lekörözést végrehajtani.
33. kör Trulli és a harmadik helyen autózó Schumacher között a különbség 6,1 mp. 1 mp.-et vesztett MS a Renault-kkal szemben a lekörözésekben.
34. kör Schumacher és az őt követő Button közti különbség 3,5 mp. és növekszik, ha csak lassan is. Sorrend az első 8 helyen: Trulli, Alonso M. Schumacher, Button, Barrichello, Da Matta, Montoya, Massa. Mindenki egy kerékcserén volt. Massa megelőzte Heidfeldet. Már csak 12-en vannak versenyben

35. kör Schumacher és Button közt a különbség változatlanul 3,5 mp. Trulli most 1 másodperccel gyorsabb, mint Schumacher
36. kör Button 0,3 tizedet hoz Schumacheren, a különbség most 3,1 mp.
37. kör A sorrend az első nyolc helyen változatlan. már csak 12-es vannak versenyben, Baumgartner Zs. a 12., egyedül Heidfeld volt kétszer a boxban.
38. kör Button 0,6 mp.-cel csökkentette előnyét Schumacherrel szemben, a különbség most 2,8 mp.
39. kör MS most 0,5 mp.-et adott Button-nek. Szektoronként változik a köztük levő távolság. Nagy kérdés, a Renault-k bírják-e a hajszát. Ralf Schumacher a 9. helyről kezdi meg a második kerékcseréket.
40. kör A sorrend változatlan, csendes, de feszült harc folyik a Renault-k és Schumacher közt.
41. kör Trulli és Alonso közt a különbség 2,1 mp. Schumacher és Button távolsága 2,5 mp.
42. kör Alonso az alagútban próbálja lekörözni R. Schumachert, aki nem segíti eléggé ebben a spanyolt, így a Renault a palánknak csapódik. Sárga zászló, bejön a Safety Car.
43. kör Button azonnal kihasználja a SC-t és kijön a boxba. Schumacher ezzel a második helyen van. Trulli is a boxban.
44. kör Sorrend a SC mögött és a teljesített kiállások száma: M. Schumacher (1) Trulli (2) Button (2) Barrichello (1) Montoya (2) Da Matta (2) Heidfeld (3).
45. kör Körözés a SC mögött. M. Schumacher mögött a már lekörözött Montoya autózik.
46. kör Schumacher a SC mögött leamortizálja az autóját. Az alagútban egy nagy fékezés után Montoya mellé kerül, a palánk és MS autója közé, s a két kocsi összeér úgy, hogy MS autójának jobb hátsó kereke ráfut Montoya kocsijának bal első kerekére, amitől a Ferrari irányíthatatlanná válik, és a szalagkorlátnak csapódik.
47. kör Körözés a SC között. Az előző kör eseményeinek kérdései: Mért kellett Schumachernek akkorát fékeznie az alagútban: Mért ment Montoya olyan közel a Ferrarihoz? Mért nem volt elég Schumachernek a pálya háromnegyed szélessége, hogy elkerülje az ütközést?
48. kör A SC kimegy, folytatódik a verseny Schumacher nélkül. A Ferrari műszaki hibát tagadó későbbi magatartásához lehet, adalék, hogy MS az autóból kiszállva nem Jean Todt-tal beszéli meg először az eseményeket, hanem a versenymérnökével.
49. kör Sorrend az első nyolc helyen: Trulli (2) Button (2) Barrichello (1) Montoya (2 - körhátrány) Da Matta (2) Massa (2) Heidfeld (3) M. Schumacher (out).
50. kör Az első két helyen autózó Trulli és Button közt a különbség 6 mp.
51. kör Trulli 0,7 mp.-et ad Button-nek, s mivel már csak 10-en vannak versenyben, felélednek a remények, hogy Baumgartner Zs. akár pontot is szerezhet.
52. kör Da Mattának jelzik, hogy a kék zászló figyelmen kívül hagyása miatt három körön belül át kell hajtania a boxutcán.
53. kör Sorrend az első nyolc helyen és az időhátrány: Trulli, Button (6,2) Barrichello (16,3) Montoya (1k.) Da Matta (1k.) Heidfeld (1k.) R. Schumacher (2k.)
54. kör Trulli és Button közt a távolság stagnál, most 6,1 mp.
55. kör Körözés a tizedmásodpercekért. Felmerül utólag a lehetősége, hogy MS, ha nem esik ki, akár futamot is nyerhetett volna, mondván, hogy 17 kört bírt volna még az autójában levő üzemanyaggal. Tény, hogy a kiesése pillanatában 21 kör óta a pályán levő Ferrari még 17 kört kellett volna kibírjon üzemanyaggal és gumival, miközben az ellenfelek sokkal frissebb gumikon és ugyancsak fogyó üzemanyag-mennyiséggel kellett volna teljesítsék ugyanezt a versenytávot.
56. kör Barrichello a boxban.
57. kör Továbbra is Trulli vezet az 5,2 mp-re levő Button előtt.
58. kör Tizedmásodperceket változnak az időkülönbségek az élen. Trulli és Button közt most 5,5 mp.
59. kör Sorrend és a boxkiállások száma az első nyolc helyen: Trulli (2) Button (2) Barrichello (2) Montoya (2) Massa (2) Da Matta (3) Heidfeld (3) R. Schumacher (2)
60. kör Trulli és Button távolsága most 4,8 mp. Sorrend az időkülönbségekkel: Trulli, Button (4,8) Barrichello (46,4) Montoya (1k) Massa (1k) Da Matta (1k) Heidfeld (1k) R. Schumacher (2k)
61. kör Újabb kör változatlan sorrenddel. Mindenki a tőle telhető precizitással próbál tenni a minél jobb köridőkért.
62. kör Button legnagyobb sebessége az alagútból kijövet 298,5 km/h.
63. kör Button is lekörözi, a helyét Trulli mögött kitartóan őrző Montoyát.
64. kör Sorrend az első nyolc helyen változatlan. Button megelőzve Montoyát, elkezd felzárkózni Trullira.
65. kör Button kitartó hajszával igyekszik közelebb kerülni Trullihoz, kísérleteit azonban egyelőre nem sok siker koronázza. Az olasz versenyző hibátlan vezetéssel őrzi pozíciójának biztonságos távolságát.
66. kör Különbség az élen 5,1 mp.
67. kör
 

Azért,h mindig képben legyetek!
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Oviedo
 
Boldog névnapot!
 

CHAT (közkívánatra:)

Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Pilóták 2006.
  1. !F. ALONSO          28 p.
  2. G. Fisichella           14p.
  3. K. Räikkönen        14 p.
  4. J. Button                 11 p.
  5. M. Schumacher     11 p.
  6. J. P. Montoya            9 p.
  7. R. Schumacher        7 p.
  8. N. Heidfeld                5 p.
  9. J. Villeneuve            5 p.
  10. F. Massa                    4 p.
  11. M. Webber                3 p.
  12. N. Rosberg               2 p.
  13. R. Barrichello         2 p.
  14. C. Klien                    1 p.
  15. D. Coulthard            1 p.
  16. S.  Speed                   0 p.
 
Konstruktörök 2006.
  1. !!RENAULT   42 p.!!
  2. Mclaren          23 p.
  3. Ferrari            15 p.
  4. Honda            13 p.
  5. BMW               10 p.
  6. Toyota              7 p.
  7. Williams           5 p.
  8. Red Bull            2 p.
 
Mozgásban II.
 
!SZAVAZZATOK!
Szavazás
Ki lesz a világbajnok 2006-ban?

F. Alonso
K. Räikkönen
M. Schumacher
N. Rosberg
J. P. Montoya
J. Button
más
 
Autogram-címek

Renault F1 France 1-15
Avenne Du Président Kennedy
91177 Viry-Chátillon France


Renault Formula Ltd
Whiteways Technical Centre
Enstone,Chipping Norton
Oxon OX 7 4 EE England

 
Nano vagy Jarno?! ;) ...Ez itt a kérdés, válasszatok...
 
Linkek (gportal-on)
 
Ennyien jártatok itt
Indulás: 2004-10-19
 
Áttűnési effekt

DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">

 
Egérkövető
 
Köszi, hogy benéztél!
HEAD>
 
Színes
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak