Fernando Alonso Rajongói Weboldala!!
Fernando Alonso Rajongói Weboldala!!
F1 a világ
 
Szióka, Alonso üdvözöl ;)
Hello, Ritus.
Ha akarsz, változtass nevet.
 
 
Menü
 
Fernando Alonso ÉS TI
 
Mozgásban I.
 
<***ZENÉK***
 
<***VIDEÓK***
 
SZAVAZZATOK MOST !!
Még van pár hét hátra a következő futamig, addig is egy kis közvélemény!
Sikeresebb lesz-e Alonso a McLarennel? / az Ő nyilatkozatát a híreknél találátok

igen, tovább fejlődik
nem, a Renaultnál kellett volna maradnia
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Szezonok
 
Rólam:)
 
! !
 
Ha mindent láttál, ide is látogass el...
 
Csak hogy tudd...
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Legyen ez a kezdőlapod!
Legyen ez a kezdõlapod
 

2004

2004 : Magny- Cours

Magny- Cours

§ritus§  2004.10.20. 17:35

1. Michael Schumacher, Ferrari 2. FERNANDO ALONSO, Renault 3. Rubens Barrichello, Ferrari

Az első időmérő edzés
 

Poz.

Versenyző

Csapat

Motor

G.

Idő

Diff.

Kör

1.

MONTOYA

Williams

BMW

M

1'13"377

-

3

2.

M.SCHUMACHER

Ferrari

Ferrari

B

1'13"541

0'00"164

3

3.

COULTHARD

McLaren

Mercedes

M

1'13"649

0'00"272

3

4.

RAIKKONEN

McLaren

Mercedes

M

1'13"736

0'00"359

3

5.

ALONSO

Renault

Renault

M

1'13"750

0'00"373

3

6.

BUTTON

BAR

Honda

M

1'13"772

0'00"395

3

7.

TRULLI

Renault

Renault

M

1'13"949

0'00"572

3

8.

SATO

BAR

Honda

M

1'14"130

0'00"753

3

9.

GENE

Williams

BMW

M

1'14"133

0'00"756

3

10.

DA MATTA

Toyota

Toyota

M

1'14"245

0'00"868

3

11.

PANIS

Toyota

Toyota

M

1'14"540

0'01"163

3

12.

MASSA

Sauber

Petronas

B

1'14"627

0'01"250

3

13.

KLIEN

Jaguar

Cosworth

M

1'15"205

0'01"828

3

14.

WEBBER

Jaguar

Cosworth

M

1'15"332

0'01"955

3

15.

FISICHELLA

Sauber

Petronas

B

1'15"793

0'02"416

3

16.

PANTANO

Jordan

Ford

B

1'15"913

0'02"536

3

17.

HEIDFELD

Jordan

Ford

B

1'16"366

0'02"989

3

18.

BRUNI

Minardi

Cosworth

B

1'18"070

0'04"693

3

19.

BAUMGARTNER

Minardi

Cosworth

B

1'18"108

0'04"731

3

20.

BARRICHELLO

Ferrari

Ferrari

B

-

-

-

A második időmérő edzés
 

Poz.

Versenyző

Csapat

Motor

G.

Idő

Diff.

Kör

1.

ALONSO

Renault

Renault

M

1'13"698

-

3

2.

M.SCHUMACHER

Ferrari

Ferrari

B

1'13"971

0'00"273

3

3.

COULTHARD

McLaren

Mercedes

M

1'13"987

0'00"289

3

4.

BUTTON

BAR

Honda

M

1'13"995

0'00"297

3

5.

TRULLI

Renault

Renault

M

1'14"070

0'00"372

3

6.

MONTOYA

Williams

BMW

M

1'14"172

0'00"474

3

7.

SATO

BAR

Honda

M

1'14"240

0'00"542

3

8.

GENE

Williams

BMW

M

1'14"275

0'00"577

3

9.

RAIKKONEN

McLaren

Mercedes

M

1'14"346

0'00"648

3

10.

BARRICHELLO

Ferrari

Ferrari

B

1'14"478

0'00"780

3

11.

DA MATTA

Toyota

Toyota

M

1'14"553

0'00"855

3

12.

WEBBER

Jaguar

Cosworth

M

1'14"798

0'01"100

3

13.

KLIEN

Jaguar

Cosworth

M

1'15"065

0'01"367

3

14.

PANIS

Toyota

Toyota

M

1'15"130

0'01"432

3

15.

FISICHELLA

Sauber

Petronas

B

1'16"177

0'02"479

3

16.

MASSA

Sauber

Petronas

B

1'16"200

0'02"502

3

17.

HEIDFELD

Jordan

Ford

B

1'16"807

0'03"109

3

18.

PANTANO

Jordan

Ford

B

1'17"462

0'03"764

3

19.

BRUNI

Minardi

Cosworth

B

1'17"913

0'04"215

3

20.

BAUMGARTNER

Minardi

Cosworth

B

1'18"247

0'04"549

3

 
 

A verseny 27°-os levegő, 43°-os aszfalthőmérséklet és 30%-os páratartalom mellett kezdődik. Miután Alonso késve indul a felvezető körben, Schumacher visszaengedi maga elé, az eredeti rajtsorrendnek megfelelő helyre. Készülve a rajtra Alonso intenzíven csúsztatva melegíti a kerekeket. Mivel MS nem előzheti meg az ilyen módon lelassult spanyolt, követi a példáját. A képen a "verseny jelenete" (utolsó kör).

. kör A teljesen sima rajt ellenére kissé megkeveredik a mezőny. Trulli az ötödik helyről lerajtolja Coulthardot. És kisebb csata után maga mögött hagyja Buttont is. Így egyértelmű nyertese a rajtnak. Egy hellyel szorul hátrébb Button, kettővel Coulthard. A hátsóbb régiókban Räikkönen két helyet jön följebb rajtpozíciójához képest. Montoya megőrizte eredeti helyét. Csakúgy, mint Alonso és Michael Schumacher. Panis beragad a Toyotával. Baumgartner Zsolt nagy lendülettel kerüli ki, s eközben megelőzi Brunit is.
2. kör Alonso és Schumacher finoman kezd elszakadni a mezőnytől. Kettejük távolsága 0,8 mp.
3. kör Sorrend és az időkülönbségek (Alonsohoz képest) az első nyolc helyen: Alonso (-) M. Schumacher (1,2 mp.) Trulli (2,3 mp.) Button (3,2 mp.) Coulthard (4,0 mp.) Montoya (4,9 mp.) Räikkönen (5,4 mp.) Sato (6,1 mp.). Barrichello a 9. Alonsoé a leggyorsabb kör: 1.16.380
4. kör Alonso és Schumacher távolsága 1,1 mp. Schumacheré a leggyorsabb kör: 1.16.309.
5. kör Panis próbálja meg visszaszerezni elvesztett rajtpozícióját Heidfelddel szemben. Ez egyelőre még nem jár sikerrel. A leggyorsabb kör Alonsoé: 1.16.146. Ez még elmarad Montoya tavalyi körrekordjától, ami 1.15.512 volt. Barrichello feljön közben a 8. helyre, letaszítva Satot a pontszerzők pillanatnyi listájáról. Montoya pillanatnyilag a 6., a másik BMW Williams-szel a Ralf Schumachert helyettesítő Gené pedig a 11.
6. kör  Sorrend és az időkülönbségek (Alonsohoz képest) az első nyolc helyen: Alonso (-) M. Schumacher (1,5 mp.) Trulli (3,7 mp.) Button (5,4 mp.) Coulthard (6,5 mp.) Montoya (8,4 mp.) Räikkönen (8,9 mp.) Barrichello (9,4 mp.). Alonso keményen kihasználja a kerékvetőket a pozíciója tartásához.
7. kör A leggyorsabb kör megint Alonsoé: 1.16.054, de ez csak századmásodpercekkel jobb a Schumacher által teljesített köröknél. A 3. és 4. helyen Trulli és Button is nagyjából egy időket mennek.
8. kör Most M. Schumacheré a leggyorsabb kör: 1.15.950. Ketten lassan szakadnak el az Őket követő Trullitól.
9. kör A leggyorsabb kör ismét Schumacheré: 1.15.761
10. kör Alonso és Schumacher közt a távolság 0,9 mp.-re csökken. Közben Button is megérkezik Trulli mögé.
11. kör Sorrend és az időkülönbségek (Alonsohoz képest) az első nyolc helyen: Alonso (-) M. Schumacher (0,6 mp.) Trulli (6,0 mp.) Button (7,4 mp.) Coulthard (9,5 mp.) Montoya (12,3 mp.) Räikkönen (13,5 mp.) Barrichello (14,4 mp.).
12. kör Ross Brawn egy huszárvágással megoldja, hogy Schumacher tiszta pályán, saját tempóját autózva csökkenthesse lemaradását Alonsoval szemben. Kihívja a németet a boxba. MS 7,4 másodperc után tér vissza a pályára. Gené, Da Matt és Räikkönen is a boxban. Schumacher a 8. helyre jön vissza.
13. kör Coulthard és Barrichello is kimegy kerékcserére.
14. kör A Renault-nál Trulli kezdi a kerékcseréket. A második helyről áll ki. Montoya is a boxban. 7,0 mp.-et tölt a tankolással. Schumacher már a 4.
15. kör Alonso is kijön a boxba. Mindenki azt várta, hogy a Renault-k jönnek ki előbb. Ehelyett Alonso 3 körrel tovább maradt kint, mint MS. E pillanatban Button vezeti a versenyt. Alonso 7,6 mp.-et tölt a boxban. Ekkor azonban Button is kilátogat a boxba. Így Alonso visszajön az első helyre. Schumacher a második helyen autózó Sato mögött van, aki még nem volt kint a boxban. A Ferrari teli tankkal is nagyon jól kiegyensúlyozott, így MS hasonló köröket tudott menni, mint Alonso. A spanyol versenyzőnek ezért a várnál kisebb az előnye, amikor a pályára visszajön.
16. kör Sato a boxban. Ezzel Schumacher már a második. Alonso lekörözi Baumgartner Zsoltot. Webber, aki már volt kint kerékcserén, pillanatnyilag a 4.
17. kör  Sato Hondája elkezd füstölni. A BAR versenyzője néhány méter után ki is áll és feladja a versenyt. Sárga zászló van érvényben azon a szakaszon, ahova Sato leparkolta az autóját.
18. kör  Montoya a célegyenes kerékvetőjén megforog, ezzel el is veszti 6. helyét. Ezt a pozíciót Barrichello veszi át, míg Massa feljön a 7. helyre, Räikkönen pedig a 8.-ra.
19. kör Sorrend és az időkülönbségek (Alonsohoz képest) az első nyolc helyen: Alonso (-) M. Schumacher (1,9 mp.) Trulli (9,0 mp.) Button (10,4 mp.) Coulthard (14,9 mp.) Barrichello (18,0 mp.) Massa (24,0 mp.) Räikkönen (24,7 mp.).
20. kör Montoya pillanatnyilag a 9. Montoya és Räikkönen távolsága 0,6 mp. Montoya és a mögötte autózó Webber közt viszont csak 0,3 mp. van. Massa aki még nem volt kerékcserén látványosan feltartja a mögötte autózó Räikkönent, Montoyát és Webbert. Így ez a négyes kisebb tömörülést jelent a mezőnyben.
21. kör Räikkönennek sikerül leelőznie Massát. Montoya is azonnal ugyanezzel próbálkozik, bedugja az autója orrát a brazil mellé, de ez a kísérlet most még nem jár sikerrel. Fisichella egy normál kerékcserére a boxban.
22. kör Montoya nagyon ott van Massa mögött. Elég sürgős neki az előzés, mert hátulról Webber szorongatja. Montoya egy újabb kísérletét Webber használja ki és bedugja az autó orrát a kolumbiai mellé. A kör végén Massa kimegy a boxba. 9,3 mp.-et tölt a tankolással.
23. kör Alonso lekörözi Pantanot. Alonso és a harmadik helyen autózó Trulli távolsága 9,1 mp.
24. kör Heidfeld a legkisebb manőverrel engedi el Alonsot, ami az elengedéshez elegendő.
25. kör Alonso és Schumacher távolsága 2,6 mp.
26. kör Montoya megint kilátogat rövid időre a fűre. Schumacher tempót vált. Hátránya Alonsoval szemben már csak 0,9 mp. Panis elengedi Alonsot, Schumacher viszont beragad mögé. Ez Alonsonak némi előnyt jelent.
27. kör MS lekörözi Panist és ezzel megint ott van közvetlenül Alonso mögött.
28. kör Schumacher folyamatosan ott van biztonságos távolságra Alonso mögött, de le se szakad tőle.
29. kör Räikkönen a boxban. Sorrend az első nyolc helyen: Alonso, M. Schumacher, Trulli, Button, Coulthard, Barrichello, Montoya, Webber. Mindenki egyszer volt kerékcserén. A kör végén Schumacher a boxba megy második kerékcseréjére. Ross Brawn másodszor is kiveszi abból a szituációból, amikor valaki miatt nem tudja saját tempóját autózni.
30. kör Coulthard is a boxban. Schumacher az 5. helyre, Barrichello mögé jön vissza. Alonso a kopott kerekekkel már nem bír olyan köröket autózni, hogy kihasználhatná, a könnyebb autó előnyeit. Azért sem, mert Schumacher kevés üzemanyagot kapott a mostani tankolásnál.
31. kör Button a boxban. A harmadik helyről állt ki.
32. kör A Renault-k második kerékcseréjét is Trulli kezdi meg. Barrichello is megejti második kerékcseréjét. Mindketten 7,2 mp.-et töltenek a boxban. Montoya is kilátogat a boxba. Schumacher a friss gumikkal újabb leggyorsabb kört fut: 1.15.479
33. kör Alonso is kimegy a boxba, a nagy kérdés, vissza tud-e jönni az első helyre. Alonso 6,2 mp. után tér vissza a pályára. Schumacher újabb gyors kört futva (1.15.377) megelőzi a boxból éppen kijövő Alonsot. Az első nyolcból csak a 6. Webber és a 8. Gené volt kint eddig egy kerékcserén, mindenki más kétszer.
34. kör Panis egy normál időtartamú kerékcserét hajt végre. MS 3 mp.-cel vezet Alonso előtt. Gené is a boxban. Sárga zászló hatálya lép életbe a pályán. Baumgartner Zsolt a kavicságyban.
35. kör Sorrend és az időkülönbségek (Schumacherhez képest) az első nyolc helyen: M. Schumacher (-) Alonso (2,3 mp.) Trulli (16,3 mp.) Button (18,4 mp.) Barrichello (20,5 mp.) Coulthard (23,2 mp.) Räikkönen (27,3 mp.) Klien (34,2 mp.).
36. kör MS és Alonso távolsága 2,1 mp. Alonso most gyorsabb, de nem lényegesen.
37. kör Kettejük távolsága folyamatosan változik. Most 2,6 mp. Klien kimegy a boxba, így Montoya ismét a 8. helyre kerül.
38. kör Panist körözi le Barrichello. Palik L. kifejezésével élve, Alonsotól már biztonságos távolságban zajlanak az események. Már nem is látja Schumachert.
39. kör A pálya leglassúbb visszafordítójában Panis kicsit szélesen veszi a kanyart, Alonso ezt kihasználva elhalad mellette.
40. kör Schumacher 4,2 mp.-re növeli előnyét.
41. kör Hajsza az időért. Mivel Schumacher csak kevés benzint kapott, össze kell gyűjtenie a következő boxkiállásáig annyi időt, amivel az első helyre visszajöhet, vagy legalábbis Alonso várható kerékcseréje után visszanyeri vezető pozícióját.
42. kör Trulli és Button távolsága a 3. és 4. helyen, 1,4 mp. Barrichello viszont csak 1 mp.-re követi Buttont. Az első nyolcban mindenki kétszer volt kerékcserén.
43. kör Schumacher ismét a boxban, és ezúttal is csak 6,5 mp.-et tölt ott, tehát megint kevés üzemanyagot kap. Ebben a pillanatban Alonso vezet.
44. kör Alonso lekörözi Massát.
45. kör Alonso és Schumacher távolsága csak 10,5 mp. De az első nyolc is 41 mp.-en belül van. A sort Montoya zárja a 8. helyen.
46. kör Schumacher újabb 0,2 mp.-et hozott az egyre könnyebb autóval versenyző Alonson
47. kör Alonso is kimegy harmadik kerékcseréjére. Ha Alonsonak 8,4 mp.-ig tankoltak 24 körre, Schumachernek pedig 6,5 mp.-ig 28 körre, az csak azt jelentheti, hogy Schumachernek ki kell jönnie még egyszer.
48. kör Schumacher 1 perc 15 mp.-es időket autózik az élen, ami ugyancsak könnyű autót valószínűsít. Előnye 10,1 mp. és nő. Räikkönen is a boxban. 9,3 mp.-ig tankolják az autóját.
49. kör Sorrend az első nyolc helyen: M. Schumacher, Alonso, Trulli, Button, Barrichello, Coulthard, Montoya, Webber. Csak Alonso és Schumacher volt kint kétszer a felsoroltak közül. Coulthard és az egyik Toyota is a boxban. Schumacher és Alonso közt a különbség már 12,2 mp. Schumachernek most kell összegyűjteni egy plusz kiálláshoz elegendő idő maradékát. Ez kb. 16-17 mp.
50. kör Trulli érkezik utolsó kerékcseréjére.
51. kör Heidfeld a boxban. Barrichello közben teljesen megérkezik Button nyakára. Montoya is letudja utolsó tankolását. Schumacher és Alonso távolsága már 13,2 mp.
52. kör Barrichello felhagy Button üldözésével és kimegy a boxba. Azonban az angolt is kerékcserére várják. Webber is a boxban. Schumacher és Alonso távolsága 16,4 mp.
53. kör Sorrend az első nyolc helyen: M. Schumacher, Alonso, Button, Trulli, Barrichello, Coulthard, Räikkönen és Gené. Azonban Button és Gené nem volt még kint a harmadik kerékcserén. A kör végén Button teljesíti is utolsó kerékcseréjét.
54. kör Barrichello egy jó értelemben vett agresszív manőverrel megelőzi a még nem kellően felmelegedett gumikon futó Buttont. Pantanot vizsgálják a versenybírák egy feltételezhető szabálytalanságért, és meg is kapja az áthajtásos büntetését a boxutcai sebességtúllépésért. Barrichello most Trulli mögött nézelődik, keresi a helyet, ahol megelőzhetné. Schumacher és Alonso távolsága most nem változott, továbbra is 16,4 mp.
55. kör Trulli és Barrichello távolsága 0,5 mp. Klien és Gené is a boxban.
56. kör Trulli és Barrichello távolsága most némiképpen növekedett, aktuálisan 0,7 mp. Mindketten elmennek Massa mellett. Massa Buttont is elengedi.
57. kör Schumacher nagyságrendileg 19 mp.-cel vezet Alonso előtt, ami már elegendő

 

Azért,h mindig képben legyetek!
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Oviedo
 
Boldog névnapot!
 

CHAT (közkívánatra:)

Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Pilóták 2006.
  1. !F. ALONSO          28 p.
  2. G. Fisichella           14p.
  3. K. Räikkönen        14 p.
  4. J. Button                 11 p.
  5. M. Schumacher     11 p.
  6. J. P. Montoya            9 p.
  7. R. Schumacher        7 p.
  8. N. Heidfeld                5 p.
  9. J. Villeneuve            5 p.
  10. F. Massa                    4 p.
  11. M. Webber                3 p.
  12. N. Rosberg               2 p.
  13. R. Barrichello         2 p.
  14. C. Klien                    1 p.
  15. D. Coulthard            1 p.
  16. S.  Speed                   0 p.
 
Konstruktörök 2006.
  1. !!RENAULT   42 p.!!
  2. Mclaren          23 p.
  3. Ferrari            15 p.
  4. Honda            13 p.
  5. BMW               10 p.
  6. Toyota              7 p.
  7. Williams           5 p.
  8. Red Bull            2 p.
 
Mozgásban II.
 
!SZAVAZZATOK!
Szavazás
Ki lesz a világbajnok 2006-ban?

F. Alonso
K. Räikkönen
M. Schumacher
N. Rosberg
J. P. Montoya
J. Button
más
 
Autogram-címek

Renault F1 France 1-15
Avenne Du Président Kennedy
91177 Viry-Chátillon France


Renault Formula Ltd
Whiteways Technical Centre
Enstone,Chipping Norton
Oxon OX 7 4 EE England

 
Nano vagy Jarno?! ;) ...Ez itt a kérdés, válasszatok...
 
Linkek (gportal-on)
 
Ennyien jártatok itt
Indulás: 2004-10-19
 
Áttűnési effekt

DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">

 
Egérkövető
 
Köszi, hogy benéztél!
HEAD>
 
Színes
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak