Fernando Alonso Rajongói Weboldala!!
Fernando Alonso Rajongói Weboldala!!
F1 a világ
 
Szióka, Alonso üdvözöl ;)
Hello, Ritus.
Ha akarsz, változtass nevet.
 
 
Menü
 
Fernando Alonso ÉS TI
 
Mozgásban I.
 
<***ZENÉK***
 
<***VIDEÓK***
 
SZAVAZZATOK MOST !!
Még van pár hét hátra a következő futamig, addig is egy kis közvélemény!
Sikeresebb lesz-e Alonso a McLarennel? / az Ő nyilatkozatát a híreknél találátok

igen, tovább fejlődik
nem, a Renaultnál kellett volna maradnia
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Szezonok
 
Rólam:)
 
! !
 
Ha mindent láttál, ide is látogass el...
 
Csak hogy tudd...
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Legyen ez a kezdőlapod!
Legyen ez a kezdõlapod
 

2004

2004 : Sanghaj

Sanghaj

§ritus§  2004.10.20. 18:11

1. Rubens Barrichello, Ferrari 2. Jenson Button, BAR 3. Kimi Räikkönen, McLaren

Az első Kínai Nagydíj időmérő edzésén Bruni és Schumacher nem teljesített mért kört, Baumgartner és Sato autójában pedig motort cseréltek, ezért ők a mezőny végéről ill. a boxból indulva kezdhetik meg a versenyt. Schumacher autóján gumit, s ha már a boxból indul, motort is cseréltek. A levegő 29°C, az aszfalt 36°C hőmérsékletű, míg a levegő páratartalma 63%. Ralf Schumacher indianapolisi sérülése után ezen a versenyen tér vissza. Jacques Villeneuve Trullit váltja a Renault-ban a hátralevő három futamra, Glock pedig Pantano helyére ülhetett be a Jordan-be. A BAR-Hondák a cigaretta-piacra tekintettel, új reklámfelülettel jelentkeznek ezen a futamon.

kör A rajtnál simán, balesetek nélkül jön el a mezőny. A legjobban az indulás pillanatát már hagyományosan Alonso kapja el. Nem történik koccanás a célegyenes utáni első bonyolult kanyarkombinációban sem. Az élen Barrichello és Räikkönen megőrzi rajtpozícióját. Panis nagyon beragad, ezért Montoya kénytelen mögüle szinte kirobbanni. Massa pozíciót veszt, aztán visszaszerzi, a rajthelyének megfelelő 4. helyet. Zsolt a rajtnál megelőzi csapattársát. Schumacher a mezőny végén próbálja előzni Glock-ot. Az első kör végére megtartotta rajtpozíciójának megfelelő helyét Barrichello (1.) Räikkönen (2.) és Massa (4.). A rajt legnagyobb vesztese Panis, 9 pozíciót veszít (8.-17.), Legnagyobb nyertese Alonso, aki három helyet jön előrébb (6.-3.) Egy helyet jön előre Fisichella (7.-6.), Coulthard (9.-8.), Webber (11.-10.) és Villeneuve (12.-11.) A rajt további vesztesei: Button a 3. helyről az 5.-re esik vissza. R. Schumacher is két pozíciót veszít (5.-7.), és Montoya is (10.-12.). Az első nyolc helyezett 6 mp.-en belül van.
2. kör Räikkönen kissé leszakad Barrichellotól, távolságuk 1,5 mp. Panis folyamatosan támadja Glock-ot, Próbálja visszaszerezni elvesztett pozícióját. Mindhárom szektorban Barrichello a leggyorsabb, a kör végére újabb 0,2 mp.-cel növeli előnyét.
3. kör Räikkönen leggyorsabb kört fut: 1.34.875-ös idővel, 0,4 mp.-et farag a hátrányából. Schumacher megelőzi a két Minardit, hátránya 21,2 mp. Button támadja Massát és a Brazil egy elrontott kanyarívét kihasználva meg is előzi.
4. kör Ebben a körben Button a leggyorsabb, majdnem 1 mp.-cel gyorsabb időt fut, mint az előtte autózó Alonso. Fisichella folyamatosan támadja Massát.
5. kör  Button-é a leggyorsabb kör: 1.34.719-es idővel. R. Schumacher megérkezik a két Sauberre és megkísérli kihasználni Fisichella egy pillanatnyi hibáját. Egyelőre sikertelenül. Massa látványosan föltartja a mögötte levőket. A pálya leghosszabb egyenesén Fisichella keményen megpróbálja legyorsulni, ezúttal sikeresen. Még a kanyar előtt R. Schumacher is befurakodik a brazil mellé és ő is megelőzi.
6. kör Az előzések végén Massa még Coultharddal is harcba keveredik, de a skót pilóta támadását sikerül visszavernie. Räikkönen 0,2 mp.-re megközelíti Barrichellot, miközben az első szektorban a Ferraris pilóta a leggyorsabb. A célegyenes végén Coulthard újabb erőteljes támadást intéz a gyengélkedni látszó Sauber ellen, de abban még mindig van annyi erő, hogy ezt meghiúsítsa.
7. kör Megint Barrichello-é az első szektorban a legjobb idő. A mezőny hátsó régióiban egyedül Schumacher autózik 1 p. 36 mp. alatti időket. Button támadja Alonsot, féktávon bemegy mellé és egy szép manőverrel meg is előzi. Button ezzel feljön a 3. helyre.
8. kör Alonso próbálja visszavenni a pozícióját, de Button lendülete ezt lehetetlenné teszi. Barrichello két szektorban is a leggyorsabb, de Button fut leggyorsabb kört: 1.34.507
9. kör  Schumacher hátránya a 17. helyen, az élen autózó Barrichelloval szemben 29,3 mp. Montoya megelőzi Villeneuve-öt, de mert emiatt elrontja a kanyarívet, Villeneuve vissza tudja előzni. A csata a 11. helyért folyik. Button újabb leggyorsabb kört fut: 1.34.122, és most övé a második szektorbeli legjobb idő is.
10. kör Barrichello futja leggyorsabb kört: 1.33.782, és két szektorban is ismét övé a legjobb idő. Schumacher már csak 0,4 mp.-re van Panistól. Sorrend és távolságok az első nyolc helyen: Barrichello (-), Räikkönen (0,5 mp.), Button (4,4 mp.), Alonso (6,9 mp.), Fisichella (14,6 mp.), R. Schumacher (15,3 mp.), Coulthard (16,5 mp.), Zonta (19,3 mp.) Massa kezdi a kerékcseréket.
11. kör Panis a boxban. Barrichello ismét leggyorsabb kört fut: 1.33.501.
12. kör  Coulthard és Fisichella megy ki kerékcserére és tankolásra. Coulthard 16 körre elegendő üzemanyaggal jön vissza a pályára, Schumacher bemegy Klien melle féktávon. A Jaguar pilótája azonban nem ad a kanyarodáshoz elegendő helyet, ráhúzza autója orrát a Ferrarira, ezért ütköznek. A kör végén Barrichello és Räikkönen egyszerre mennek a boxba. Sorrendjük a távozáskor sem változik. Button vezeti a versenyt és fut egy leggyorsabb kört: 1.33.447.
13. kör Klien (feltételezhetően az ütközés következtében) begurul a boxba és feladja a versenyt. Majdnem minden körben megdönti valaki a versenyben futott leggyorsabb kört. Ezúttal ismét Button teszi ezt meg: 1.33.429
14. kör Alonso érkezik a boxba a 2. helyről. 18 körre elegendő üzemanyagot kap. Button 22 mp.-es előnye 19 mp.-re csökken, és a kör végén a boxba megy. A kör leggyorsabb versenyzője Schumacher, jelenleg a 10. helyen.
15. kör  Button 22 körre elegendő benzinnel jön vissza a pályára, a 4. helyre. Ez két kerékcserés taktikát enged feltételezni. A versenyt R. Schumacher vezeti, de ő még nem volt kint tankolni. Schumacher valószínűleg autójának műszaki problémái miatt vagy pedig az előtte haladó Villeneuve szélárnyéka okán megszűnt tapadás következtében megpördül. Az adott helyen sárga zászlót lengetnek.[A történet három képben.]
16. kör  Az egész mezőnyből már csak Sato, Heidfeld, Montoya és Schumacher nem volt a boxban. Barrichello és Räikkönen távolsága lényegileg a boxkiállás után se változott. Jelenleg 0,6 mp. Schumacher a megpörgése következtében visszaesik a 14. helyre Coulthard mögé.
17. kör  Schumacher a pálya leghosszabb egyenesén próbálja előzni Coulthardot, sikerrel. A skót még ugyanannak az egyenesnek a végén megpróbálkozik a visszaelőzéssel, de emiatt túl nagy sebességgel venné a kanyart, így kisodródik, a félig már sikeresen lebonyolított manőverben MS vissza tud jönni elé Montoya látogat a boxba friss gumikért és benzinért. 22 körre kapott üzemanyaga szintén két kiállást feltételez. Sato a leggyorsabb ebben a körben. Egyedül ő autózik 1 p. 35 mp. alatti időt.
18. kör  A leggyorsabb kör M. Schumacheré: 1.32.627. Tisztán előzi Massát. Schumacher 2 mp.-cel gyorsabb köröket megy, mint az élen állók. [A képen: Schumacher visszaelőzi Coulthardot. Massa előzése – következő kép]
19. kör  Schumacher már a 6. és újabb leggyorsabb kört teljesít. Ideje: 1.32.576. Sato a boxkiállás után a 11. helyre érkezik vissza.
20. kör Sorrend és távolságok az első nyolc helyen: Barrichello (-), Räikkönen (0,5 mp.), Button (8,4 mp.), Alonso (17,4 mp.), R. Schumacher (22,5 mp.), M. Schumacher (26,0 mp.), Fisichella (28,7 mp.), Coulthard (29,5 mp.). MS az öccsét üldözi és a hosszú egyenesben meg is előzi. A kör végén pedig kimegy a boxba.
21. kör Schumacher a 14. helyre jön vissza, 3 mp.-cel Villeneuve mögé. Az első két helyen autózó Barrichello és Räikkönen lassan, de határozottan szakad el Button-tól, akinek a (feltételezhetően) két tervezett boxkiállás miatt nehéz az autója.
22. kör Panis a 16. helyen 0,3 mp.-re megközelíti Heidfeldet.
23. kör Button lemaradása Barrichellotól már majdnem 11 mp. Barrichello és Raikkönen 0,6-0,7 mp.-cel jobb időket tud autózni, amit a BAR pilótája.
24. kör Zonta a 8. helyen autózik a Toyotával. A második kerékcserék sorát Panis és Baumgartner Zsolt kezdi meg.
25. kör Az első nyolc helyezett 35 mp.-en belül van egymáshoz képest. Ezen belül Alonso már 23,5 mp.-cel van lemaradva Barrichellotól. Räikkönen aktuális legnagyobb sebessége 326,8 km/h.
26. kör  Zonta is kimegy második kerékcseréjére. Zonta pályára való visszaérkezése és Schumacher célegyenes végi kanyarvételének egybeesése biztosít egy kis adrenalin túltermelést.
27. kör Schumacher teljesen légüres térben autózik. Massa a boxban. Barrichello körözi le Brunit, aki Räikkönennel együtt jön ki a boxba.
28. kör Räikkönen a 3. helyre ér vissza. Összesen 11 körre elegendő üzemanyagot kap. Barrichello ismét fut egy leggyorsabb kört. Ideje: 1.32.455. Massa után a másik sauberes pilóta, Fisichella is megérkezik tankolásra és kerékcserére.
29. kör Button hátránya Barrichello mögött már 12,8 mp. A mezőnyben most Sato és Montoya közt a legkisebb a távolság a 7-8. helyen; 0,7 mp. Coulthard, a kör végén pedig Barrichello érkezik a boxba.
30. kör Barrichello a 2. helyre érkezik vissza Kimi elé, aki éppen Zsoltot körözi le a célegyenesben. A versenyben ismét Button vezet. A Ferrariba is 11 körre elegendő üzemanyagot töltenek, de nyilván ez a tizenegy kör később telik le, mint Räikkönen esetében, így Barrichellonak van jobb esélye arra, hogy a futam vége-felé gyorsabb köröket menjen.
31. kör Montoya 0,5 mp.-re közelíti Satot, Villeneuve pedig 11. helyen 0,7 mp.-re Webbert.
32. kör Már Button is 1 p. 13 mp.-es időket tud autózni. Sorrend és távolságok az első nyolc helyen: Button (-), Barrichello (7,9 mp.), Räikkönen (8,9 mp.), Alonso (14,8 mp.), R. Schumacher (16,4 mp.), Sato (37,8 mp.) , Montoya (40,5 mp.), Coulthard (46,2 mp.). Schumacher pillanatnyilag a 12. helyről üldözi a tőle 1 mp.-re levő Villeneuve-öt, Button körözi le Panist.
33. kör Räikkönen fokozatosan zárkózik fel Barrichello mögé, és a 10-12. helyen is kezd kialakulni egy egymást szorosabban követő hármas, Webber, Villeneuve és Schumacher részvételével.
34. kör Villeneuve a boxkiállás után a 13. helyre érkezik vissza, így pozícióját megörökli Schumacher. Alonso utolsó kerékcseréjére érkezik.
35. kör  Barrichello, szorosan a nyomában Räikkönennel 5,5 mp.-re megközelíti Buttont. R. Schumacher megy a boxba. Annyi üzemanyagot kap, hogy már neki sem kell kimennie többet. A néhány körrel ezelőtti Zonta-Schumacher találkozónak majdnem tökéletes másolata zajlik le a pályára visszaérkező Ralf Schumacher és a bekanyarodni szándékozó Alonso közt. A BAR boxában kerékcseréhez készülődnek, és Button meg is érkezik köre végén.
36. kör  Schumacher bal hátsó defekttel araszol a box felé.
37. kör Räikkönen a verseny végéig elegendő üzemanyagot vételez.
38. kör  Barrichello lassan kiszáradó tankkal, másfél mp.-cel gyorsabb köröket fut, mint az őt követő Button és Räikkönen, így rohamosan növeli előnyét. Baumgartner Zsolt mutat be egy helyben fordulást. Sárga zászlót érdemel a jelenet, legalábbis amíg újra menetirányba nem áll. Ugyanebben a körben R. Schumacher és Coulthard kanyaríven ütköznek. Ralf a boxba menet elvéti a bejáratot, de aztán némi forgolódás után rátalál a helyes irányra. Begurul a boxba, ám oda Montoyát várják, ezért autóját félretolják. Kiszáll és feladja a versenyt. A balesetnél Ralf ugyanazon az íven akart fordulni, mint Alonso, csakhogy míg Alonsot nem zavarta ebben semmi, addig Ralf mellett már jól látható módon ott volt Coulthard, akinek helyet kellett volna adnia a kanyarodáshoz. Nem tette, így a két autó találkozott. De ezzel Coulthard pontszerzési esélyeinek is vége, mert defekttel neki is a boxba kell mennie.
39. kör  Az első szektor legjobb idejét ebben a körben az ugyancsak versenyét befejező Zonta futja. Fisichella és Alonso távolsága a 4-5. helyen csak 0,5 mp.
40. kör Barrichello 23,5 mp. előnyt szedett össze eddig, ami biztosíthatja, hogy a boxkiállás után vissza tudjon jönni az első helyre. Coulthard és R. Schumacher ütközésének körülményeit vizsgálják.
41. kör Fisichella nagy iramban szakad el Alonsotól. Körönként 2 mp.-cel növeli előnyét. Már csak az első kilenc versenyző van egy körön belül. Bruninak és Zsoltnak pedig már két kör a hátránya. Villeneuve engedi el az őt leköröző Barrichellot.
42. kör Bruni felnivel együtt elhagyja a bal első kerekét. Lassan próbál beérni a boxba egy új darabért. Ez nem megy zökkenőmentesen, időnként kilátogat a fűre is. Barrichello 28,8 mp. előnnyel érkezik a boxba. Kérdés sem lehet, hogy visszér-e az első helyre.
43. kör Fisichella is harmadszor megy a boxba, így Alonso előzés nélkül kerül átmenetileg a 4. helyre.
44. kör Sorrend és távolságok az első nyolc helyen: Barrichello (-), Button (8,3 mp.), Räikkönen (14,5 mp.), Alonso (33,7 mp.), Massa (43,9 mp.), Montoya (45,7 mp.), Sato (50,0 mp.), Fisichella (53,1 mp.). Schumacher a 12. helyet foglalja el, 1 p. 23.8 mp.-cel lemaradva csapattársa mögött.
45. kör Massa az 5. helyről áll ki tankolni. Villeneuve javítja az első kanyar megcsúszási statisztikáját egy kis bizonytalankodással és pályaelhagyással.
46. kör Villeneuve és Schumacher csatázik a 11. helyért. Raikkönen 5,8 mp.-re megközelíti Buttont.
47. kör A 10-12. helyen ismét kezd összetömörülni a Webber-Villeneuve-Schumacher trió. Schumacher el is indít egy támadást a Renault ellen, egyelőre sikertelenül.
48. kör Schumacher újabb támadást indít Villeneuve ellen és ezúttal meg is előzi. A kör végén azonban kimegy a boxba.
49. kör Räikkönen újabb 1,8 mp.-cel csökkenti hátrányát Button mögött.
50. kör Button és Räikkönen távolsága már csak 3 mp., és Kimi a leggyorsabb az első és második szektorban is.
51. kör Button és Räikkönen közt 2,5 mp.-re csökken a különbség, miközben az angol is folyamatosan közelít Barrichellohoz.
52. kör Barrichello és Räikkönen 5,8 mp.-re vannak egymástól, és köztük van Button. Ismét Kimi a leggyorsabb a kettes szektorban. Az egyesben azonos időt megy Rubens-szel.
53. kör A vezető hármas már 5 mp.-en belül autózik. Megint Kimié a leggyorsabb szektoridő az egyes és kettes szakaszon, ráadásul az egyesben a verseny legjobb idejét futja. Közben Villeneuve is megérkezik teljesen Webber nyakára. Már támadási pozícióban van.
54. kör Barrichello és Räikkönen távolsága 4,1 mp.-re csökken. A finn 1,1 mp.-re közelíti Buttont. Most mindhárman azonos időt mennek az első szektorban, és a kettesben is Button és Raikkönen.
55. kör 2,9 mp. a vezető hármas időkülönbsége. Az egyes szektorban tizedmásodpercre azonos időt autóznak, de ugyanilyen időt megy a 6. helyen közlekedő Sato is. A második szektorban viszont a futam legjobb részidejét éri el Schumacher. Villeneuve előzékenyen engedi el Barrichellot.
56. kör Schumacher megismétli az előző kettes szektorbeli idejét és egyben megfutja a verseny leggyorsabb körét: 1.32.238. A versenyben vezető hármas a futam utolsó körére 1,4 mp.-re közelíti meg egymást. Barrichello nagy hajtásban szerezte meg idei második győzelmét, teljesen megérdemelten, de méltó társai a dobogón Button és Räikkönen is. A versenynek összesen négy kiesője van, Klien, Zonta, R. Schumacher és Bruni személyében.

A futam eredményei:

Hely. Versenyző Istálló Motor Idő Körök
1. R. Barrichello Ferrari Ferrari 01:29:12 56
2. J. Button BAR Honda 01:29:13 56
3. K. Raikkonen McLaren Mercedes 01:29:14 56
4. F. Alonso Renault Renault 01:29:45 56
5. J-P. Montoya Williams BMW 01:29:58 56
6. T. Sato BAR Honda 01:30:07 56
7. G. Fisichella Sauber Petronas 01:30:15 56
8. F. Massa Sauber Petronas 01:30:32 56
9. D. Coulthard McLaren Mercedes 01:30:33 56
10. M. Webber Jaguar Cosworth 00:00:00 55
11. J. Villeneuve Renault Renault 00:00:00 55
12. M. Schumacher Ferrari Ferrari 00:00:00 55
13. N. Heidfeld Jordan Cosworth 00:00:00 55
14. O. Panis Toyota Toyota 00:00:00 55
15. T. Glock Jordan Cosworth 00:00:00 55
16. Zs. Baumgartner Minardi Cosworth 00:00:00 53
17. G. Bruni Minardi Cosworth 00:00:00 38
18. R. Schumacher Williams BMW 00:00:00 37
19. R. Zonta Toyota Toyota 00:00:00 35
20. C. Klien Jaguar Cosworth 00:00:00 11

 

 
Azért,h mindig képben legyetek!
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Oviedo
 
Boldog névnapot!
 

CHAT (közkívánatra:)

Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Pilóták 2006.
  1. !F. ALONSO          28 p.
  2. G. Fisichella           14p.
  3. K. Räikkönen        14 p.
  4. J. Button                 11 p.
  5. M. Schumacher     11 p.
  6. J. P. Montoya            9 p.
  7. R. Schumacher        7 p.
  8. N. Heidfeld                5 p.
  9. J. Villeneuve            5 p.
  10. F. Massa                    4 p.
  11. M. Webber                3 p.
  12. N. Rosberg               2 p.
  13. R. Barrichello         2 p.
  14. C. Klien                    1 p.
  15. D. Coulthard            1 p.
  16. S.  Speed                   0 p.
 
Konstruktörök 2006.
  1. !!RENAULT   42 p.!!
  2. Mclaren          23 p.
  3. Ferrari            15 p.
  4. Honda            13 p.
  5. BMW               10 p.
  6. Toyota              7 p.
  7. Williams           5 p.
  8. Red Bull            2 p.
 
Mozgásban II.
 
!SZAVAZZATOK!
Szavazás
Ki lesz a világbajnok 2006-ban?

F. Alonso
K. Räikkönen
M. Schumacher
N. Rosberg
J. P. Montoya
J. Button
más
 
Autogram-címek

Renault F1 France 1-15
Avenne Du Président Kennedy
91177 Viry-Chátillon France


Renault Formula Ltd
Whiteways Technical Centre
Enstone,Chipping Norton
Oxon OX 7 4 EE England

 
Nano vagy Jarno?! ;) ...Ez itt a kérdés, válasszatok...
 
Linkek (gportal-on)
 
Ennyien jártatok itt
Indulás: 2004-10-19
 
Áttűnési effekt

DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">

 
Egérkövető
 
Köszi, hogy benéztél!
HEAD>
 
Színes
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak