Fernando Alonso Rajongói Weboldala!!
Fernando Alonso Rajongói Weboldala!!
F1 a világ
 
Szióka, Alonso üdvözöl ;)
Hello, Ritus.
Ha akarsz, változtass nevet.
 
 
Menü
 
Fernando Alonso ÉS TI
 
Mozgásban I.
 
<***ZENÉK***
 
<***VIDEÓK***
 
SZAVAZZATOK MOST !!
Még van pár hét hátra a következő futamig, addig is egy kis közvélemény!
Sikeresebb lesz-e Alonso a McLarennel? / az Ő nyilatkozatát a híreknél találátok

igen, tovább fejlődik
nem, a Renaultnál kellett volna maradnia
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Szezonok
 
Rólam:)
 
! !
 
Ha mindent láttál, ide is látogass el...
 
Csak hogy tudd...
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Legyen ez a kezdőlapod!
Legyen ez a kezdõlapod
 

2004

2004 : Suzuka

Suzuka

§ritus§  2004.10.20. 18:15

1. Michael Schumacher, Ferrari 2. Ralf Schumacher, Williams 3. Jenson Button, BAR

A szombati első szabadedzés eredménye

Az edzést az időjárás miatt törölték
A szombati második szabadedzés eredménye

Az edzést az időjárás miatt törölték

 

A versenyre a Ferrari úgy érkezett, hogy már mindent megnyertek, amit egy évadban meg lehet nyerni. Tét nélkülinek indult tehát a futam. Az időmérő edzésen Baumgartner Zsolt Nem tudott mért kört teljesíteni, ezért a boxutcából kezdi meg a versenyt. Massa, aki elrontotta a mért körét, azt nem befejezve begurult a boxba, így ő a mezőny végéről vághat neki a rajtnak. Hírek szerint a versenyen bemutatkozó új Honda motor 1000 LE körüli teljesítmény leadására alkalmas. A pálya a hétvégi tájfunszerű esőzés ellenére (amely miatt az időmérőt is szombatról vasárnapra kellett áttenni) elég poros.

kör  A rajt baleset és koccanások nélkül lebonyolódik. Legjobban Button kapja el, aki két kiállásos taktikát tervezve nehezebb autóval indul. Ám ez a nagyobb tehetetlen tömeg mellett jobb tapadást is biztosít. Az 5. helyről a harmadikra jön fel, körbeautózva Webbert és megelőzve csapattársát is. Satonak ehhez némi segítséget is nyújtania kell egy gázelvétel erejéig. Az élről induló Michael és Ralf Schumacher megtartja rajtpozícióját. Trulli egy helyet jön fel a Toyotával. A rajt nagy vesztese Webber, a 6. helyig esik vissza. A leggyorsabb szektoridőket Schumacher futja.
2. kör Schumacher leggyorsabb kört teljesít. Ideje 1.33.164, és övé a verseny leggyorsabb szektorideje is, az első és harmadik pályaszakaszon. Villeneuve és Fisichella 0,1 mp.-re van egymástól a 8-9. helyen.
3. kör  Az első szektorban a két Schumacher a leggyorsabb, a másodikban viszont Fisichella, a harmadikban Button, aki próbálja az előtte levőkkel tartani a lépést. Fisico a célegyenes végén megelőzi Villeneuve-öt és a kör végére 2 mp.-es előnyt is szerez vele szemben.
4. kör Schumacher már 5,4 mp.-cel vezet Button előtt. Coulthard szorongatja Webbert, Alonso pedig Villeneuve-öt.
5. kör Coulthard tovább közelít Webberhez, Montoya is egészen rámegy a 11. helyen autózó Räikkönenre, Barrichello erőszakosan támadja Panist, s a célegyenes elején meg is előzi.
6. kör A 9-13. helyen autózó Villeneuve-Alonso-Räikkönen-Montoya-Barrichello ötös 2 mp.-en belül van egymáshoz képest. Schumacher már 3 mp.-cel vezet öccse, és 10,4 mp.-cel Button előtt.
7. kör  Mérhetetlenül kicsi a távolság Webber és Coulthard közt a 6-7. helyen, csakúgy, mint Räikkönen és Montoya között a 11-12. helyen. Alonso megelőzi Villeneuve-öt, ezzel feljön a 9. helyre, Sato pedig Buttont a 3-4 helyen előzi vissza.
8. kör  Alonso látványosan szakad el Villeneuve-től, Schumacher leggyorsabb szektoridőt fut a harmadik pályaszakaszon. Montoya megelőzi Räikkönent, Coulthard tovább szorongatja Webbert, de egyelőre nem tudja dűlőre vinni az ügyet.
9. kör Ralf Schumacher kezdi a kerékcseréket és Panist is várják a boxban.
10. kör Ralf a 9. helyre Alonso mögé ér vissza. Coulthard megelőzi Webbert, akire most Fisichella tapad. Kettejük távolsága 0,1 mp.
11. kör Schumacher most Sato előtt vezet 18,5 mp.-cel, Barrichello nyomás alatt tartja Räikkönent, Több boxban is kerékcseréhez készülődnek.
12. kör Schumacher leggyorsabb kört fut, ideje: 1.32.973, és a leggyorsabban harmadik szektort is ő teljesíti. Három másodperccel gyorsabb jelenleg, mint a Villeneuve vezette boly. Webber, Glock és Montoya érkezik tankolásra és kerékcserére. Montoya 12 körre elegendő üzemanyaggal tér vissza a versenybe.
13. kör Sato megy a boxba, és követi őt ebben Trulli, Fisichella és Barrichello. Sato és Barrichello 13 körre elegendő benzint kap. A kör végén Schumacher is kerékcserére megy.
14. kör Schumacher az első helyre jön vissza 12 körre elegendő benzinnel és leggyorsabb első szektort fut. A harmadik szektorban a verseny leggyorsabbja jelen pillanatban Coulthard. Alonso és Raikkönen a boxban. Räikkönen 10,5 mp.-et tölt el tankolással, köszönhetően annak, hogy az üzemanyagtöltő cső nem jön ki azonnal a kocsi tankiló nyílásából.
15. kör Villeneuve, Coulthard és Button is kerékcserére megy. Sorrend és az időkülönbségek (Schumacherhez) viszonyítva, valamint a teljesített boxkiállások az első nyolc helyen: Schumacher (-/0 stop), Button (6,9 mp./1 stop), Coulthard (15,2 mp./1 stop), R. Schumacher (16,3 mp./1stop), Sato (23,8 mp./1 stop), Villeneuve (30,3 mp./1 stop), Klien (37,0 mp./0 stop), Alonso (38,0 mp./1 stop)
16. kör Coulthard az 5. helyre jön vissza. Fisichella 0,2 mp.-re közelíti meg Trullit.
17. kör  Klien utolsóként látogat ki tankolni. Helyreáll az eredeti sorrend. Michael 18,3 mp.-cel vezet Ralf Schumacher előtt. Fisichella kilátogat a kavicságyba, ahol otthagyja az autója egy részét. Ennek ellenére nem megy a boxba.
18. kör Montoya a célegyenes végén megelőzi Webbert, így feljön a 8. helyre. Webber ismét a boxba megy.
19. kör Trulli vezetésével, mögötte Montoya és Barrichello, kezd kialakulni egy újabb tömörülés a 7-9. helyen. Klien a 16. pozíción 0,2 mp.-re közelíti meg a feltehetően utolsó Forma 1-es versenyét futó Panist.
20. kör A 17. helyig mindenki egy körön belül van, még csak a két Minardi és utolsó kiállásával Webber szedett össze körhátrányt.
21. kör Schumacher immár 20 mp.-cel vezet testvére és 31,6 mp.-cel Sato előtt. A Toyotánál kerékcseréhez készülődnek és a kör végén meg is érkezik Panis. Webber ki se jön a boxból. Kiszáll az autóból és feladja a versenyt.
22. kör Schumacher a verseny leggyorsabb idejét teljesíti a harmadik szektorban. 18,9 mp. alatt futja ezt a pályaszakaszt. Trulli körök óta tartja Montoyát
23. kör  A Trulli, Montoya, Barrichello sorrend mellett Montoya belülről próbálja előzni Trullit, míg Barrichello kívülről.
23. kör  Emiatt Montoya elrontja kanyarívet, aminek az lesz a végeredménye, Barrichello és Montoya cserél helyet. Barrichello nyomorgatja Trullit a 7-8. helyen, a felzárkózó Fisichella pedig Montoyát a 9-10. helyen.
24. kör  A kör első kanyarjában, a célegyenes végén Barrichello megelőzi Trullit, míg mögöttük nem sokkal Fisichella Villeneve-t.
24. kör  Timo Glock kicsúszott a fűre, ám rövid hezitálás után folytatni tudta a versenyt.
25. kör Massa leelőzi Villeneuve-öt, Ralf Schumacher a boxba látogat, majd 13 körre elegendő üzemanyagot tankolva az 5. helyre tér vissza.
26. kör A versenyt Schumacher vezeti 36,1 mp.-cel Sato előtt. A Toyotánál ismét Trullit várják. Nem hiába, mert hamarosan meg is érkezik. A kör végén Schumacher és Sato is megérkezik második kerékcseréjére.
27. kör Schumacher az élre, Sato a 6. helyre jön vissza. Fisichella a boxba megy. Sorrend és az időkülönbségek (Schumacherhez) viszonyítva, valamint a teljesített boxkiállások az első nyolc helyen: Schumacher (-/2 stop), Button (20,9 mp./1 stop), Coulthard (23,2 mp./1 stop), R. Schumacher (24,1 mp./2 stop), Alonso (32,6 mp./1 stop), Sato (36,6 mp./2 stop), Barrichello (37,6 mp./1 stop), Montoya (46,7 mp./1 stop),
28. kör Barrichello a boxban. A mezőny egymáshoz két legközelebbi autója most Coulthardé és R. Schumacheré, a 3-4. helyen. Távolságuk 1,1 mp.
29. kör Klien fél mp.-re megközelíti Massát. Montoya megy a boxba második kerékcseréjére.
30. kör Montoya 11 körre elegendő benzinnel a 10. helyre jön vissza. Klien 2,7 mp.-et veszít Massa üldözése közben. Ő az utolsó, a 14. helyen, aki még nincs lekörözve. Barrichello leggyorsabb kört fut, ideje: 1.32.730. Satonak valami probléma van a sisakjával.
31. kör Schumacher előnye az élen. 22,4 mp. Barrichello 1,6 mp.-re közelíti a 6. helyen futó Räikkönent.
32. kör Coulthard megy a boxba, így R. Schumacher feljöhet a 3. helyre.
33. kör Egyedül Schumacher autózik 1 p. 34 mp. alatti időket. Előnyét 23,7 mp.-re növeli Button előtt.
34. kör Alonso megy a boxba. Schumacher 23,7 mp.-cel vezet Button előtt.
35. kör Klien és Villeneuve a boxban. Massa 0,5 mp.-re közelíti meg Trullit a 13. helyen, és Barrichello is felzárkózik Räikkönen mögé a 7. helyen. Sato csúcssebessége 304,1 km/h., aktuális körének max. sebessége pedig 299,5 km/h.
36. kör Villeneuve két pozíciót veszít a boxkiállással, a 13. helyre ér vissza. Button a 2., Räikkönen 2., Panis a 3. kerékcseréjére megy
37. kör Button Sato mögé érkezik vissza a versenybe. Massa folyamatosan 1 mp.-en belül tartja távolságát az előtte haladó Trullitól.
38. kör  A két Schumacher 1.33-as időket autózik, mindenki más 1.34 fölöttieket. Glock megpördül a pályán, és meg kell várnia, míg néhányan elmennek mellette. Barrichello és Coulthard egy affért követően a boxba gurulnak. Barrichello bal első futóműve kitörött és feladni kényszerült a versenyt.
38. kör  Ám Coulthard sem járt jobban. Neki a jobb első felfüggesztése hibásodott meg.
39. kör M. és R. Schumacher is kerékcserére megy
40. kör Ralf a 3. helyre áll vissza, Michael Schumacher legjobb első szektorbeli időt megy.
41. kör Glock és Heidfeld teljesíti harmadik boxkiállását. Schumacher újra leggyorsabb első szektoridőt megy.
42. kör Sato a 2. helyről áll ki tankolni. A versenybírák vizsgálják a Barrichello-Coulthard incidenst. Montoya és Fisichella is a boxba megy.
43. kör Sorrend és az időkülönbségek (Schumacherhez) viszonyítva, valamint a teljesített boxkiállások az első nyolc helyen: Schumacher (-/3 stop), R. Schumacher (22,6 mp./3 stop), Button (29,6 mp./2 stop), Sato (43,0 mp./3 stop), Alonso (48,7 mp./2 stop), Räikkönen (61,8 mp./2 stop), Montoya (72,0 mp./3 stop), Fisichella (77,2 mp./3 stop),
44. kör Massa 2 kör alatt 4,1 mp.-et hoz a 9. helyen autózó Villeneuve-ön.
45. kör Massa a 10. helyen az utolsó, aki még nincs lekörözve. Schumacher árnyalatnyit visszavesz a sebességből. Körönként 1-2 tized mp.-cel csökken az előnye Ralffal szemben.
46. kör  Massa már csak 0,5 mp.-re van Villeneuve-től. Zsolt parkol le a kavicságyban és kiszáll a versenyből. Sárga zászló érvényes a pálya megfelelő pontján.
47. kör Massa tovább közelít Villeneuve-höz.
48. kör  Massa lekörözés közben másfél másodpercet veszít. Sato még mindig a sisakjával van elfoglalva.
49. kör Schumacher távolsága stagnál az őt követőkkel szemben. Ralf előtt 21,1 mp.-cel, Button előtt 29,5 mp.-cel vezet.
50. kör  Massa körbeautózza Villeneuve-öt, és feljön a 9. helyre.
51. kör Massa másfél kör alatt 4,2 mp.-re távolodik Villeneuve-től.
52. kör Schumacher most már érzékelhetően visszavesz száguldásából, Massának engedi visszavenni a körhátrányát.
53. kör  Az egyik fórumtagunk megfogalmazását idézve ”Schumacher ment, aztán egyszer lengettek neki egy kockás zászlót, akkor abbahagyta. Erről többet nem nagyon lehet írni.” Schumacher ezzel a győzelmével begyűjtötte hatodik japán győzelmét. Ralf Schumacher hatalmas bizonyítási vággyal versenyezve szerezte meg a dobogó második helyét, a hazai pályán ugyancsak jól szereplő két BAR Honda előtt.

A futam eredményei:

Hely. Versenyző Istálló Motor Idő Körök
1. M. Schumacher Ferrari Ferrari 01:24:27 53
2. R. Schumacher Williams BMW 01:24:39 53
3. J. Button BAR Honda 01:24:47 53
4. T. Sato BAR Honda 01:24:59 53
5. F. Alonso Renault Renault 01:25:05 53
6. K. Raikkonen McLaren Mercedes 01:25:06 53
7. J-P. Montoya Williams BMW 01:25:22 53
8. G. Fisichella Sauber Petronas 01:25:23 53
9. F. Massa Sauber Petronas 01:25:56 53
10. J. Villeneuve Renault Renault 00:00:00 52
11. J. Trulli Toyota Toyota 00:00:00 52
12. C. Klien Jaguar Cosworth 00:00:00 52
13. N. Heidfeld Jordan Cosworth 00:00:00 52
14. O. Panis Toyota Toyota 00:00:00 51
15. D. Coulthard McLaren Mercedes 00:00:00 38
15. T. Glock Jordan Cosworth 00:00:00 51
16. G. Bruni Minardi Cosworth 00:00:00 50
17. Zs. Baumgartner Minardi Cosworth 00:00:00 41
19. R. Barrichello Ferrari Ferrari 00:00:00 38
20. M. Webber Jaguar Cosworth 00:00:00 20

 
Azért,h mindig képben legyetek!
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Oviedo
 
Boldog névnapot!
 

CHAT (közkívánatra:)

Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Pilóták 2006.
  1. !F. ALONSO          28 p.
  2. G. Fisichella           14p.
  3. K. Räikkönen        14 p.
  4. J. Button                 11 p.
  5. M. Schumacher     11 p.
  6. J. P. Montoya            9 p.
  7. R. Schumacher        7 p.
  8. N. Heidfeld                5 p.
  9. J. Villeneuve            5 p.
  10. F. Massa                    4 p.
  11. M. Webber                3 p.
  12. N. Rosberg               2 p.
  13. R. Barrichello         2 p.
  14. C. Klien                    1 p.
  15. D. Coulthard            1 p.
  16. S.  Speed                   0 p.
 
Konstruktörök 2006.
  1. !!RENAULT   42 p.!!
  2. Mclaren          23 p.
  3. Ferrari            15 p.
  4. Honda            13 p.
  5. BMW               10 p.
  6. Toyota              7 p.
  7. Williams           5 p.
  8. Red Bull            2 p.
 
Mozgásban II.
 
!SZAVAZZATOK!
Szavazás
Ki lesz a világbajnok 2006-ban?

F. Alonso
K. Räikkönen
M. Schumacher
N. Rosberg
J. P. Montoya
J. Button
más
 
Autogram-címek

Renault F1 France 1-15
Avenne Du Président Kennedy
91177 Viry-Chátillon France


Renault Formula Ltd
Whiteways Technical Centre
Enstone,Chipping Norton
Oxon OX 7 4 EE England

 
Nano vagy Jarno?! ;) ...Ez itt a kérdés, válasszatok...
 
Linkek (gportal-on)
 
Ennyien jártatok itt
Indulás: 2004-10-19
 
Áttűnési effekt

DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">

 
Egérkövető
 
Köszi, hogy benéztél!
HEAD>
 
Színes
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak