Fernando Alonso Rajongói Weboldala!!
Fernando Alonso Rajongói Weboldala!!
F1 a világ
 
Szióka, Alonso üdvözöl ;)
Hello, Ritus.
Ha akarsz, változtass nevet.
 
 
Menü
 
Fernando Alonso ÉS TI
 
Mozgásban I.
 
<***ZENÉK***
 
<***VIDEÓK***
 
SZAVAZZATOK MOST !!
Még van pár hét hátra a következő futamig, addig is egy kis közvélemény!
Sikeresebb lesz-e Alonso a McLarennel? / az Ő nyilatkozatát a híreknél találátok

igen, tovább fejlődik
nem, a Renaultnál kellett volna maradnia
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Szezonok
 
Rólam:)
 
! !
 
Ha mindent láttál, ide is látogass el...
 
Csak hogy tudd...
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Legyen ez a kezdőlapod!
Legyen ez a kezdõlapod
 

2004

2004 : Interlagos

Interlagos

§ritus§  2004.10.25. 13:19

1. Juan Pablo Montoya, Williams 2. Kimi Räikkönen, McLaren 3. Rubens Barrichello, Ferrari

Baumgartner Zsolt a felvezető kör végén a boxba megy, így ő is a boxutcából indul, Bruni mögül. Mivel az eső szemerkél, Alonso, Coulthard és Villeneuve kivételével mindenki intermediate gumikkal indul. Button autója már a rajtrácsra történő felsorakozáskor gőzt vagy füstöt ereget magából. Coulthard 150-edik futamán vesz részt. Pályahőmérséklet 26°, levegő hőmérséklet 24°, páratartalom 78%.

A második időmérő eredménye. Michael Schumacher a délelőtti baleset során megsérült autója helyett a tartalék autóval állt fel az időmérőre. Mivel ez motorcserének minősül, ezért a szabályok értelmében 10 hellyel hátrébbról kell indulnia. Mivel egyébként is csak a nyolcadik helyet sikerült megszereznie, így közvetlenül Baumgartner előtt, a 18. helyről rajtol. Bruni nem tudott elindulni a második időmérőn, így Ő a 20. helyről rajtolhat holnap.

1. kör  A rajt balesetmentesen lebonyolódik. Barrichello és Räikkönen jól kapja el a rajtot, ezzel a brazil megőrzi első pozícióját, Kimi pedig feljön a második helyre. A másodikként induló Montoya először Kimi ellen próbálja védeni pozícióját, ezzel viszont helyet ad, a mögötte, negyedik helyről induló Massának. Kénytelen feladni Kimivel való csatáját és a másik brazilra koncentrálni. Azonban későn tudatosul benne a Sauber pilótája részéről fenyegető veszély, így Massa keményen támadva el is megy mellette. Montoya ezzel két pozíciót veszít. Raikkönen a célegyenes utáni kanyarkombinációt követően Erős támadást indít a vezető pozícióért, és sikerül is megelőznie Barrichellot. Két pozíciót nyer a sikeres rajttal. A kanyarkombináció utáni hosszú egyenes végén Barrichellot már Massa támadja. Ezt kihasználva Montoya is kísérletet tesz pozíciói visszaszerzésére, Massa ezt azonban védeni tudja. Massa tovább támadja Barrichellot. Mindkét brazil presztízskérdést csinál a hazai pályán való jó versenykezdésből, Rubens nem titkoltan a futamgyőzelem szándékával. Közben Montoya visszaelőzi Massát. Ő futja leggyorsabban az első szektort. Button támadja Montoyát, és meg is előzi. Montoya ismét csak a negyedik, Button viszont feljön a harmadik helyre.
2. kör  R. Schumacher támadja Satot. A japán kicsit megcsúszik, de tudja tartani pozícióját. Fisichella a hátsóbb régiókban kicsit koccan Zontával annak figyelmetlensége miatt, kisodródik a pályáról, de megfogja az autót a gumifal előtt. M. Schumacher már a 10. Montoyáé a második, Barrichelloé a harmadik szektorban futott legjobb idő.
3. kör  Massa támadja Buttont, de a BAR pilótája kivédi a támadást. MS valamilyen meggondolásból megforog az egyik Jaguar előtt. Montoya leggyorsabb kört fut, ideje 1.22.270. Montoya megjavítja az első szektorban, Alonso a másodikban, Massa harmadikban futott legjobb időt.
4. kör  Barrichello visszaelőzi Räikkönent, és az élre áll. Montoya feljön a harmadik helyre, és Massa is megelőzi Buttont. Pillanatról pillanatra változnak a pozíciók. Button az 5. helyről kényszerül feladni a versenyt, mivel a Honda motor nem bírja az igénybevételt. Sato megörökli csapattársa helyét. Sárga zászló lép hatályba a pálya megfelelő szakaszán. Montoya újabb leggyorsabb kört fut; 1.21.833.
5. kör Ralf Schumacher megy kerékcserére. Most Massáé a leggyorsabb kör; 1.21.723. Montoya szorosan tapad Räikkönenre, Massa pedig Montoyára. Alonso ismét javít a második szektor rekordján. Sorrend és az időkülönbségek (Barrichellohoz) viszonyítva, valamint a teljesített boxkiállások az első nyolc helyen: Barrichello (-/0 stop), Massa (2,0 mp./0 stop), Räikkönen (5,8 mp./1 stop), Montoya (6,2 mp./1stop), Klien (9,6 mp./0 stop), Sato (9,7 mp./1 stop), Webber (11,8 mp./0 stop), Trulli (11,9 mp./1 stop)
6. kör  Massa Montoyát támadná, azonban a csata elmarad, mert a kolumbiai pilóta Räikkönennel együtt kimegy a boxba. Lassan mindenki lecseréli az átmeneti gumijait. Az élen most két brazil autózik, Barrichello és Massa. Montoya és Räikkönen nem túl szabályosan egymás mellett teszik meg a boxutca teljes hosszát. A kijáratnál Kimi kerül előnyösebb helyzetbe, Montoya mögé szorul. Schumacher is megérkezik kerékcserére. Amint a záróvonalat elhagyják a boxból kijövet, Montoya már lendül is, és megelőzi Raikkönent. Glock mögé érkeznek, aki ezúttal nem lekörözött, ezért zárja Montoya előtt a szöget, a hosszú egyenesvégi kanyarban. Alonso leggyorsabb kört fut. Ideje 1.17.692. És újra megdönti a második szektor rekordját.
7. kör  Barrichello megy a boxba, így Massa életében először hazai pályán vezeti a versenyt. A kör végén azonban ő is lebonyolítja aktuális kerékcseréjét. Újra Alonso futja a leggyorsabb kört; 1.17.674. R. Schumacher beállítja az első szektor, Räikkönen pedig a harmadik szektor idejét.
8. kör Alonso a jó gumiválasztásnak köszönhetően, átveszi a vezetést, és ismét az övé a leggyorsabb kör: 1.15.653. Megdönti a harmadik szektor idejét, Schumacher pedig az elsőét.
9. kör A Jaguarok sorban állnak a kerékcserénél, és Heidfeld is a boxba érkezik. Montoyáé a versenyben futott leggyorsabb kör. Ideje 1.13.727, és megdönti a második szektor idejét, Alonso pedig az elsőét.
10. kör  Schumacher vív nagy csatát Coultharddal a célegyenest követő egyenes végén. Alonso ismét legjobb szektoridőt fut az első pályaszakaszon.
11. kör Alonso Brunit körözi le, és ismét leggyorsabb kört fut; 1.12.922.
12. kör Alonso 8,4 mp.-cel vezet Montoya előtt. Räikkönen javít az első szektor idején.
13. kör Montoya 1,4 mp.-et hoz Alonson, leggyorsabb kört fut. Ideje 1.12.706 és megjavítja az első szektor idejét.
14. kör Továbbra is Alonso vezet. Schumacher közel 31 mp.-cel mögötte a 9. helyen autózik.
15. kör Räikkönen a Montoyától való 2 mp.-es távolsága ellenére légüres térben száguld, csapattársa pedig a boxba látogat, és 8,6 mp.-et tölt ott el. Schumacher megdönti az első szektorban futott legjobb időt, Barrichello ugyanezt teszi a harmadik szektor idejével.
16. kör Räikkönen hoz valamennyit Montoyán. Barrichello ismét javít a harmadik szektor idején.
17. kör  Alonso vezet. Valami történt a pályán, mert sárga zászlót mutatnak be.
18. kör  Heidfeld Jordan-jét tolják le a pályáról. 1.12.423-as idővel Barrichello leggyorsabb kört fut. Alonso érkezik kerékcserére, így Montoya átveszi a vezetést, és egyúttal megdönti az első szektor időrekordját.
19. kör Alonso 26 körre elegendő üzemanyagot kap, tehát két kerékcserés taktikát alkalmaz.
20. kör Az első nyolcból már csak a 7. helyen autózó Villeneuve nem volt kereket cserélni, mivel ő is száraz pályára alkalmas gumikkal kezdte a versenyt.
21. kör  Montoya vezet. Megint Barrichelloé a leggyorsabb kör; 1.11.986., és a második pályaszakasz rekordja is. Villeneuve teljesíti első boxkiállását, és 23 körre elegendő üzemanyaggal tér vissza a pályára. Sorrend és az időkülönbségek (Montoyához) viszonyítva, valamint a teljesített boxkiállások az első nyolc helyen: Montoya (- mp./1 stop), Räikkönen (3,8 mp./1 stop), R. Schumacher (9,1 mp./1stop), Sato (13,8 mp./1 stop), Barrichello (17,8 mp./1 stop), Alonso (21,1 mp./1 stop), M. Schumacher (16,1 mp./1 stop), Villeneuve (27,6 mp./1stop)
22. kör  Montoya lekörözi Glockot, és lassan, de folyamatosan szakad el az őt üldöző Räikkönentől.
23. kör Barrichello pillanatnyilag az 5. helyen halad Sato mögött, és újabb leggyorsabb kört fut 1.11.672-es idővel és megdönti mindhárom szektor (!) időrekordját. Kettejük közt a távolság 2,5 mp.
24. kör  Schumacher a 6. helyen levő Alonsot üldözi. Barrichello ismét javít 0,1-et a harmadik szektor idején.
25. kör  A célegyenes utáni kanyarkombinációban a két Jaguar ütközik. Klien leszorítja Webber, letapossa az első légterelőjét, és valószínűleg az ausztrál versenyző futóműve is megsérül, mert a pálya mellett leparkolja a kocsit. Sárga zászló lép hatályba.
26. kör Schumacher továbbra is figyelemmel kíséri Alonso ténykedését, de nem kerül támadásra alkalmas közelségbe. Az egyik Minardi megy kerékcserére.
27. kör Montoya az első helyen haladtában lekörözi az egyik Toyotát. R. Schumacher a 3. helyről áll ki kerékcserére és tankolásra.
28. kör Montoya körözi le Baumgartner Zsoltot, aki nagyon udvariasan lehúzódik, hogy a vezető pozícióban autózó Williams pilóta az ideális íven tudjon tovahaladni. Ralf Schumacher a 7. helyre ér vissza, a bátyja mögé. Viszont ő azon kevesek egyike, aki már kétszer járt a boxban. Közben Barrichello és Sato is megérkezik egy szabvány kerékcserére.
29. kör Montoya az első, Schumacher a hatodik helyről érkezik a boxba. És Trulli is megérkezik a Toyotával. Räikkönené a legjobb szektoridő a pálya középső részén.
30. kör Montoyához képest egy kör eltéréssel Räikkönen is kimegy tankolni. 23 körre elegendő benzinnel tér vissza a versenybe. Sato és Barrichello távolsága az 5-6. helyen 0,7 mp.
31. kör Montoya újabb leggyorsabb kört fut az első helyen, ezúttal 1.11.644-es idővel.
32. kör Alonso és R. Schumacher közt a 3-4. helyen 0,6 mp., Sato és Barrichello köt már csak 0,4 mp. a távolság. Alonso és Ralf Schumacher lekörözik Glockot, aki e művelet elé semmilyen akadályt nem gördít.
33. kör A csöpögő esőtől enyhén csúszóssá váló pályaszakaszon, a célegyenes utáni kanyarban Sato kissé elvéti a kanyart, ettől lelassul, kissé a pályáról is kisodródik. Barrichello nem is hagyja ki a kínálkozó lehetőséget, és ezzel feljön az 5. helyre.
34. kör Massa száraz gumikat kap a boxban 8,5 mp. után 23 körre elég benzinnel jön vissza a pályára.
35. kör Továbbra is Montoya vezeti a versenyt, 5,3 mp.-cel vezetve Räikkönen előtt.
36. kör A pálya felett egyre inkább gyülekeznek a felhők, de ez szemmel láthatóan senkit nem sarkall arra, hogy esős, vagy legalább átmeneti gumikat rakjon fel. Sorrend és az időkülönbségek (Montoyához) viszonyítva, valamint a teljesített boxkiállások az első nyolc helyen: Montoya (0 mp./2 stop), Räikkönen (5,2 mp./2 stop), Alonso (16,2 mp./1 stop), R. Schumacher (16,8 mp./2 stop), Barrichello (20,4 mp./2 stop), Sato (24,0 mp./2 stop), M. Schumacher (33,9 mp./2 stop), Fisichella (-/2 stop)

37. kör Räikkönen távolsága egy-két kör alatt csökkent 6,6-ről alig több mint 5 mp.-re. Alonso körözi le Zsoltot.
38. kör R. Schumacher kissé beragad a Minardi mögé, így némiképpen növekszik a távolsága Alonsohoz képest.
39. kör A versenyben továbbra is Montoya vezet. Senki és semmi nem zavarja ebben. Kimi egyelőre nem nagyon tudja ledolgozni hátrányát.
40. kör Az első nyolc helyezettből csak a száraz gumival induló Alonso és Villeneuve teljesített eddig egy kerékcserét, mindenki más kettőt. Montoya lekörözi az egyik Toyotát.
41. kör Räikkönen továbbra is nagyságrendileg 5 mp.-cel van lemaradva Montoyától. Őt Alonso már 13 mp.-re követi.
42. kör Schumacher változatlanul nyugalmas vonatozással múlatja az időt Sato mögött. Räikkönen érkezik a lekörözendő Toyota mögé. Coulthard a 9. helyről áll ki a boxba.
43. kör Coulthard a verseny végéig elegendő üzemanyag-mennyiséggel tér vissza a pályára.
44. kör Montoya és Räikkönen körök óta lényegileg azonos időket autózik.
45. kör Alonso és R. Schumacher távolsága 1,8 mp.-re növekszik. Így már a mögötte autózó Barrichellohoz kerül közelebb.
46. kör Újabb kör változatlan sorrendben, Montoyával az élen.
47. kör Trulli áll ki utolsó kerékcseréjére.
48. kör Négy körrel az utoljára tankolt mennyiség alapján várható időpont után Villeneuve, három kör késéssel Alonso is megérkezik a boxba.
49. kör  Már megkezdődött a kerékcserék utolsó sorozata. Ralf Schumacher is a boxba érkezik. Kis híján baleset történik amiatt, hogy Ralf akkor indul el, amikor a nyalókás ember még előtte tartja a táblát.
50. kör Barrichello a boxban. Montoya Bruni mögé érkezik. A kör végén Montoya is kimegy utolsó kerékcseréjére. Räikkönen átveszi a vezetést.
51. kör Ricardo Zonta és Schumacher érkezik a boxba. Räikkönen megdönti a második szektor rekordját. Sorrend és az időkülönbségek (Räikkönenhez) viszonyítva, valamint a teljesített boxkiállások az első nyolc helyen: Räikkönen (0 mp./2 stop), Montoya (16,9 mp./3 stop), Sato (26,9 mp./2 stop), Barrichello (38,5 mp./3 stop), R. Schumacher (46,2 mp./3 stop), Alonso (46,4 mp./2 stop), M. Schumacher (51,7 mp./3 stop), Massa (56,1 mp./2 stop)
52. kör  Bruni bemegy a boxba, így Räikkönennek nem kell leköröznie. Az ürülő tankkal egyre gyorsabb köröket fut. Bruni előtt a nyalókás ember felemeli a táblát. Így a kocsihoz csatlakoztatott töltőcsővel próbál elindulni kifelé a boxból.
53. kör Raikkönen és Montoya közt a különbség 18,1 mp.
54. kör Klien is letudja utolsó kerékcseréjét. R. Schumacher elfékezi magát a célegyenes végén, így Alonso el tud menni mellette.
55. kör Massa és Sato a boxban. Az élmezőnyből már csak Räikkönen nem volt aktuális kerékcseréjén, a kör végén azonban két körrel az előző tankolás alapján számolható idő után ő is a boxba megy. Ekkor 19,2 mp. az előnye Montoyával szemben, ami nem lehet elég az első helyre visszajönni.
56. kör Fisichella megy utolsó kerékcseréjére.
57. kör A kerékcsere előtti gyorskörökkel Räikkönen nagyjából ötről másfél másodpercre csökkentette hátrányát.
58. kör Glock is teljesíti utolsó kerékcseréjét. Räikkönen 0,3 mp.-cel csökkenti hátrányát.
59. kör Az Alonso-Sato-R. Schumacher-M. Schumacher négyes szorosan egymás mögött vonatozik. A négy autó 2 mp.-en belül van egymáshoz képest.
60. kör  Räikkönen 0,5 mp.-re csökkenti hátrányát.
61. kör Az élen küzdelem a tizedmásodpercekért.
62. kör Montoya árnyalatnyi plusz előnyt szerez az eddigiekhez képest.
63. kör Az élen állók lekörözendőket érnek utol.
64. kör A 4-7. helyen változatlan a vonatozás, miközben a mezőny elején tovább folytatódik a birkózás.
65. kör M. Schumacher elkezdte komolyan venni a testvérét, kétszer is kinéz a Ralf mögül. Sorrend és az időkülönbségek (Montoyához) viszonyítva, valamint a teljesített boxkiállások az első nyolc helyen: Montoya (0 mp./3 stop), Räikkönen (1,0 mp./3 stop), Barrichello (20,5 mp./3 stop), Alonso (44,1 mp./2 stop), Sato (44,8 mp./3 stop), R. Schumacher (45,7 mp./3 stop), M. Schumacher (46,0 mp./3 stop), Massa (60,8 mp./3 stop)
66. kör Barrichello továbbra is a harmadik helyen autózik. Se elölről, se hátulról nem zavarja senki. Nagyjából egy 42 mp.-es üres tér közepén autózik. Futamnyerési esélyei jó régóta nyilvánvalóan teljesen reményvesztettek. Baumgartner Zsolt minden körben gyorsabb csapattársánál.
67. kör Az erőviszonyok nagyjából beálltak, a távolságok stabilizálódtak. Az első két hely kivételével, kísérletek se történnek ennek megváltoztatására.
68. kör Vonatozás változatlan sorrendben.
69. kör Kimi még egy utolsó kísérletet tesz a Montoyától elválasztó távolság felszámolására, s eközben enyhén elfékezi magát.
70. kör Räikkönen feladja a versenyt, már csak be akar érni a második helyen. Montoyához mért távolsága 1 mp.-re nő.
71. kör  Az évad záró versenye a Williams és a McLaren, a Bridgestone és Michelin gumik, és gumiválasztási, lecserélési taktikák csatáját hozta. Montoya győzelemmel zárta a Williamsnél eltöltött négy évét, és Kiminek is sikerült a McLaren évelejei szereplését meghazudtoló teljesítményt kihoznia az autóból. A hazai pályán peches Barrichello pedig felállhat a dobogó harmadik fokára.

A futam eredményei:

1. J-P. Montoya Williams BMW 01:28:01 71
2. K. Raikkonen McLaren Mercedes 01:28:02 71
3. R. Barrichello Ferrari Ferrari 01:28:25 71
4. F. Alonso Renault Renault 01:28:50 71
5. R. Schumacher Williams BMW 01:28:51 71
6. T. Sato BAR Honda 01:28:52 71
7. M. Schumacher Ferrari Ferrari 01:28:52 71
8. F. Massa Sauber Petronas 01:29:04 71
9. G. Fisichella Sauber Petronas 01:29:05 71
10. J. Villeneuve Renault Renault 00:00:00 70
11. D. Coulthard McLaren Mercedes 00:00:00 70
12. J. Trulli Toyota Toyota 00:00:00 70
13. R. Zonta Toyota Toyota 00:00:00 70
14. C. Klien Jaguar Cosworth 00:00:00 69
15. T. Glock Jordan Cosworth 00:00:00 69
16. Zs. Baumgartner Minardi Cosworth 00:00:00 67
17. G. Bruni Minardi Cosworth 00:00:00 67
18. M. Webber Jaguar Cosworth 00:00:00 23
19. N. Heidfeld Jordan Cosworth 00:00:00 15
20. J. Button BAR Honda 00:00:00 3

 
Azért,h mindig képben legyetek!
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Oviedo
 
Boldog névnapot!
 

CHAT (közkívánatra:)

Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Pilóták 2006.
  1. !F. ALONSO          28 p.
  2. G. Fisichella           14p.
  3. K. Räikkönen        14 p.
  4. J. Button                 11 p.
  5. M. Schumacher     11 p.
  6. J. P. Montoya            9 p.
  7. R. Schumacher        7 p.
  8. N. Heidfeld                5 p.
  9. J. Villeneuve            5 p.
  10. F. Massa                    4 p.
  11. M. Webber                3 p.
  12. N. Rosberg               2 p.
  13. R. Barrichello         2 p.
  14. C. Klien                    1 p.
  15. D. Coulthard            1 p.
  16. S.  Speed                   0 p.
 
Konstruktörök 2006.
  1. !!RENAULT   42 p.!!
  2. Mclaren          23 p.
  3. Ferrari            15 p.
  4. Honda            13 p.
  5. BMW               10 p.
  6. Toyota              7 p.
  7. Williams           5 p.
  8. Red Bull            2 p.
 
Mozgásban II.
 
!SZAVAZZATOK!
Szavazás
Ki lesz a világbajnok 2006-ban?

F. Alonso
K. Räikkönen
M. Schumacher
N. Rosberg
J. P. Montoya
J. Button
más
 
Autogram-címek

Renault F1 France 1-15
Avenne Du Président Kennedy
91177 Viry-Chátillon France


Renault Formula Ltd
Whiteways Technical Centre
Enstone,Chipping Norton
Oxon OX 7 4 EE England

 
Nano vagy Jarno?! ;) ...Ez itt a kérdés, válasszatok...
 
Linkek (gportal-on)
 
Ennyien jártatok itt
Indulás: 2004-10-19
 
Áttűnési effekt

DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">

 
Egérkövető
 
Köszi, hogy benéztél!
HEAD>
 
Színes
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak